ellenhoog

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Ellen Höög - 8 oktober 2013 22:24

helt slutkörd efter ett inte så intensivt axlar/armar/magpass.
kul att vara på banan igen och få göra något jag vet att jag mår bra av. 
när jag kom ut från duschen här hemma efter gymmet så stod lilla bella där så alldeles nyss har vi suttit och bara tagit det allmänt mys och pratat om allt! nu ska jag kolla på how i met your mother och sova. 

imorgon ska jag till sjukhuset så imorgon är jag ledig!


Av Ellen Höög - 8 oktober 2013 16:45

Heej! skoldagen har gått jättefort, skolfoto på morgonen och fick sluta vid tre istället för fyra så jag är glad!
idag började jag även om min diet for real, hade så jäkla ont i magen igår och jag tror det kan bero på att jag har fuskat lite med dieten och hoppat över kolhydraterna lite pi om pö.. men idag satte jag igång igen!

Idag kom även mitt gymkort så jag, sara och melinda ska och träna om en timme, därför måste jag slänga i mig min middag nu fort som fan och sätta fart! ha en bra dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards