ellenhoog

Alla inlägg under september 2013

Av Ellen Höög - 30 september 2013 21:03

Har så fruktansvärt mycket plugg att göra, har matteprov och permanentprov nästa vecka + två stora inlämningar till naturkunskapen + 40 sidor att jobba i matteboken.. jag känner på mig att den här veckan kommer bli tuff.

mån - praktik
tis - praktik + plugg
ons - praktik + jobb
tors - praktik + plugg
fre - praktik + plugg
lör - jobb + fest
sön - jobb + plugg

och sen nästa vecka börjar vanliga skolveckorna igen vilket betyder tidiga väckningar och sena läggningar.
jag är såååå inte taggad på den här veckan..


Av Ellen Höög - 30 september 2013 19:38

Kom till jobbet i tid, gjorde det jag gör på jobbet, tog en tidig lunch med min syster som också jobbade på Port73 idag och senare framåt slutet av min arbetsdag kom Nicholas förbi och ville bli klippt, när jag klippt klart honom slutade jag så ville han bjuda mig på mat, underbar som han är, så vi gick och åt och sen tog vi ett gemensamt tåg hem.
nu sitter jag i min säng otroligt trött och ska alldeles strax hoppa i badet och sedan lägga mig ner och dö!!


Av Ellen Höög - 29 september 2013 18:26

eftersom jag mått så dåligt idag efter gårdagens bravader bestämde jag mig för att laga en riktig lyxlunch och sedan gå till ica och köpa mig en riktigt stor godispåse. sagt och gjort!

Av Ellen Höög - 29 september 2013 16:32

" All I want is nothing more than to hear you knocking at my door, cause if I could see your face once more,
I could die as a happy man i'm sure. When you said your last goodbye, I died a little bit inside.
I lay in tears in bed all night, alone, without you by my side. But if you loved me, why did you leave me?
Take my body. Take my body. All i want is, all i need is to find somebody.
'Cause you brought out the best of me, a part of me i'd never seen. You took my soul, wiped it clean. Our love was made for movie screens. But if you loved me, why did you leave me? Take my body. Take my body.
All i want is, all i need is to find somebody. To find somebody like you "
 
                                                                                                                   - Kodaline.

Av Ellen Höög - 29 september 2013 14:21

Igårkväll satt jag, Frida, Victoria och Jessie och småkrökade lite hemma hos mig innan vi skulle dra och bowla.
det var hur mysigt som helst och det var hur roligt som helst att bowla eftersom jag inte bowlat på typ hundra år!
efter fyra redbullvodka-groggar, två stora glas vin, 1 och 1/2 cider och en fishermanshot så sa min kropp ifrån.
jag mådde inte så bra resten av kvällen. jag äter för lite för att kunna dricka så mycket och eftersom jag inte ätit någon typ av fet mat innan drickandet så är det inte konstigt att allting kom upp. 
Så det blev ingen tjejkväll med de andra brudarna igårkväll tyvärr, men får försöka lösa det genom att planera in en ny tjejkväll nästa helg hemma hos mig med massa godis, läsk, singstar, ljus och film.

Idag är jag så fruktansvärt seg och huvudet vägrar att hänga med i svängarna så jag ringde till jobbet och sa att jag inte kunde komma och nu ligger jag i soffan med pyjamasen på och en bulle mitt på huvudet och jag har inga planer alls på att lämna den här platsen idag. möjligtvis för att handla godis.. 


Av Ellen Höög - 28 september 2013 16:23

Kom hem med den här från jobbet idag, MEN VAD LITE GOTT DEN LUKTAR.

Av Ellen Höög - 28 september 2013 15:47

efter jobb och en fika i centrum sitter jag just nu i min säng och gör ingenting. 
har massa plugg jag borde göra och har övningskörspapper att kolla igenom, fönster att tvätta men nej jag orkar inte.. ikväll blir det antingen utgång eller myskväll med mina fina tjejer! imorgon är det ännu mer jobb som står på schemat, usch och blä..

Av Ellen Höög - 28 september 2013 14:06

Kom nyss hem från Kicks där jag och Frida sminkat 6 killar som skulle till stockholm och gå i Zombie Walk 2013!
Jätteroliga grabbar och dom var så tacksamma när dom gick därifrån redo för att gå i paraden, det förgyllde min dag. Vad som dock inte förgyllde dagen var att som tack bestämde dom sig för att döda min pojkvän!?!

Ovido - Quiz & Flashcards