ellenhoog

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen Höög - 29 januari 2013 17:32

oj vad tiden går fort. tro det eller ej men har inte skrivit en enda mening på talet idag som jag trots allt hade lovat mig själv att jag skulle göra.

men nu har jag iallafall packat ner kläder och ska alldeles strax röra mig mot bussen för att sedan föras till torö.
sover där inatt och imorgon och på torsdag har vi öppethus i skolan så ska uppträda osv där så kommer martin och kollar och sen drar jag med honom hem och spelar tv-spel eller något, kanske sover där och tillbringar fredagen

med han och felicia  också eftersom jag ändå är ledig!

men jag kommer antagligen inte att skriva mer ikväll, antagligen ingenting imorgon men jag hör av mig på torsdag!!

ha det toppen finisar.

Av Ellen Höög - 29 januari 2013 16:28

från och med NU är det slut med sockerätandet och läskdrickandet från min del. inte en lightprodukter är ok längre.
kanske cola light eller zero annars dör man ju men förövrigt, det är nog nu.




Av Ellen Höög - 29 januari 2013 15:30

kl 11:50 skulle jag börjat med mitt tal. NU kl 15:31 öppnade jag dokumentet. hur ska det här gå?..


  

Av Ellen Höög - 29 januari 2013 11:50

helllooo! nyss hemkommen från psykologen i haninge. pjuuuuuh, skönt att ha det överstökat!
fick ledigt från skolan idag pågrund av mötet så nu har jag skurit upp lite apelsiner, lite kiwi tagit fram lite skogsbär och jordgubbar och ska bara ta det lugnt och försöka få klart mitt tal tills imorgon.
skulle egentligen träffat linda idag men hinner ju inte det nu eftersom jag ska till mamma i eftermiddag för första gången sen julafton och sova där i 2 nätter. jag ska alltså åka buss, i 3 mil, mitt ute i ingenstans och på köpet få gå upp klockan 06:30 varje morgon för att hinna med en buss 07:20 när jag börjar 08:15? save me.
i vanliga fall går jag upp 07:10 o drar till bussen 07:45. kommer bli två låååånga dagar känner jag.

Hur som helst så sov världens finaste här inatt, han har precis dragit hem och jag saknar honom redan.
buhu.

 
 

Av Ellen Höög - 28 januari 2013 19:35

veckans längsta skoldag idag.
börjar 08:15 och slutar 18:30, jag har alltså en anledning till att verkligen hata måndagar.
men den här måndagen gick relativt fort, har sammanlagt haft nästan 5 timmar med bara sång idag vilket är hur roligt och bra som helst eftersom jag och emma då fått möjlighet att verkligen öva på Man In The Mirror.

Jag och emma drog en timme tidigare från kören dock eftersom vi hade lite att stå i.. hehe..
men nu sitter jag hemma, har precis tryckt i mig två kiwi o en blodapelsin och ska alldeles strax sätta igång med mitt tal om Taylor Lautner som jag ska ha i skolan på onsdag. weeey..



Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards