ellenhoog

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen Höög - 30 april 2013 08:53

godmorgon! har sovit som en stock efter lite black ops2-spelande med andreas!
har dock varken lust eller ork att paddla mig till skolan. tar en springtur till gymmet istället och lägger ned den lilla energin jag har idag på tränandet. får försöka samla ny energi där också eftersom jag ska vara barnvakt från klockan 14:00 till klockan 14:00 imorgon, kämpa kämpa.

igår var jag med o bestämde vad jag ville ha o äta idag. det blir pizza, godis och läsk för hela slanten.
kom ut från coop med mer än 1kg godis, oops.
nej men efter en springrunda till gymmet, en timmes gymmande, en springrunda tillbaka och sedan en promenad till sandhamn så tror jag att jag har samvete nog att äta i alla fall lite pizza och några godisbitar.
om inte får jag väl dra 100 varv runt ringvägen imorgon då. 


Av Ellen Höög - 29 april 2013 16:57

har nyss tryckt i mig nudlar och smoothie så det blir en springtur till gymmet.
tänkte köra ett core-pass och kanske ett medel-pass om jag inte bestämmer mig för att gymma istället och sen blir det en promenad hem på det. 

imorgon blir det ingen riktig valborg med festande och drickande för min del.
det blir en valborg med pizza, massa godis, läsk och bra filmer med mina älsklingar adde, ludde o moa.
det blir en "jobbdag" helt enkelt. en bra sådan.

 

Av Ellen Höög - 29 april 2013 07:46

efter en hektisk kväll/natt igår så är det med all rätt som jag tar en sovmorgon till klockan nio.
dagen igår var i alla fall grym. efter städandet, oljandet och tvättandet drog jag ut med andreas, spelade fotboll och lekte i lekparken. älskar att vi är så mogna tillsammans haha.
nu blir det en skoldag till klockan 4 och efter det blir det träning och övningsköra, sen ska jag träffa babe.

Av Ellen Höög - 29 april 2013 07:44

Av Ellen Höög - 28 april 2013 15:31

idag är en bra dag! 
har hunnit med massa med saker och mer ska det bli!
har gått runt ringvägen, vart o handlat o burit ut möbler till soprummet, oljat pappas balkong och nu tänkte jag städa mitt rum och dra en tvättmaskin med våra soffkuddsfodral! wah känner mig fruktansvärt vuxen idag.



Av Ellen Höög - 27 april 2013 12:46

vädret svek oss, blir en mysig film och spelkväll istället! lika bra det, är heelt slut. bokstavligt talat.

Av Ellen Höög - 27 april 2013 12:42

det tar emot lite att säga det, men idag såg jag en myra för första gången i år och det kändes underbart.
kom nyss hem från andreas och har precis fixat mig iordning för en fotodag med sara!

Ovido - Quiz & Flashcards