ellenhoog

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen Höög - 26 april 2013 16:21

Första och sista inlägget för idag!
har haft en kanonfredag so far och nu blir det lite indoor walking på det!
sen tar jag bussen till andreas. ciao


Av Ellen Höög - 25 april 2013 11:50

igår vad dagen med stort D. 
det är fortfarande helt omöjligt att förstå men jag, Ellen Sofia Höög, har sett Justin Bieber framträda live. jag har hört honom prata, jag har sjungit med hans riktiga röst i bakgrunden och jag kan nu dö lycklig.
sju jävla timmar satt jag, linda o sara i den där jävla kön och inte nog med det så var det ännu mer väntan i självaste globen efteråt. vi åkte in till stan 11:52 och klockan 21:30 framförde han sin sista konsert här i Sverige och där var vi. i publiken precis vid staketet. helt chockade. helt galna. 
det var en av mina livs bästa kvällar, sen att jag inte hittade tjejen som blev the one less lonely girl och dödade henne är ett minus, men det är helt klart en oförglömlig kväll!!


Av Ellen Höög - 23 april 2013 21:27

gissa vem som varit i Sverige de senaste dagarna och gissa vem som ska på hans konsert imorgon!?
trots all kritik och alla dåliga kommentarer så är jag världens lyckligaste som får uppleva det här. uppleva honom.
finns inte tillräckligt med ord för att jag ska kunna beskriva hur jag känner just nu, överlycklig.
hur dryg han än är, hur dåligt ljud det än kan vara och hur fel det än blir så kan jag lova att jag kommer hoppa upp o ned hela konserten lång och sjunga det högsta jag kan och på så vis kan jag också lova att jag inte kommer kunna gå eller prata på torsdagen. deal. jag är världens lyckligaste brud, har inte insett än att jag faktiskt ska få träffa han, se han, höra han och jag SKA upp på scenen till han.

Av Ellen Höög - 23 april 2013 21:26

Det är inte lätt att blogga när man inte är hemma någon gång! har saker att göra hela tiden!
är hemma nu för första gången på hela dagen.
har varit en jobbig dag i skolan med svenska nationella läsförståelse och allt..

men jag har ändå trotsat det och dragit ett varv runt ringvägen.


Av Ellen Höög - 22 april 2013 17:07

seg dag i skolan idag!
nu tänkte jag göra av med lite kcal genom att ta en promenad till sandhamn, hämta mitt busskort, gå till centrum, hämta ut min bikini, köpa hårfärg, kanske något klädesplagg och blommor till andreas mamma.
sedan tar jag bussen till honom!

dom drog in våran sovmorgon imorgon för att vi ska ha nationellt prov så morgondagen är något pin.
först två timmars nationellt prov, sen samhälle, engelska och två timmars historia. skjut mig.


Av Ellen Höög - 21 april 2013 23:15

 

Av Ellen Höög - 21 april 2013 19:51

hammarby vann med 2-1 och det firades genom att gå ut och spela fotboll med adde, lillebror och lillebrors tre kompisar. så där förbrändes min mat jag ätit.. fuck, det här går inge bra.
har sammanlagt tränat bort 1300 kcal idag, vilket betyder att jag endast har 14 kcal i mig just nu..
det kommer inte gå bra om det fortsätter såhär!

menmen, imorgon är det skola! efter skolan ska jag dra till centrum och hämta min bikini och köpa blommor till andreas mamma eftersom hon fyllde år i lördags. sen tar jag bussen till andreas och äter och sover där!
men självklart blir det en promenad till och från skolan innan det där!


Ovido - Quiz & Flashcards