ellenhoog

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Ellen Höög - 10 april 2013 22:07

tänkte alldeles strax gå o tvätta bort sminket eftersom adde anländer om sisådär 10 minuter.
då ska vi lägga oss o kolla på film, har bestämt att vi ska se Wall-e då jag o ett gäng satt o 
snackade om den idag! hur söt film som helst ju.


delar med mig av detta youtube-klipp ikväll eftersom min humor är lika torr som öknen just nu.

Av Ellen Höög - 10 april 2013 20:53

sitter på olika hemsidor och plockar ihop lite olika vardagoutfits eftersom jag har så tråkigt.
här är ett gäng klädesplagg som jag skulle ta emot med öppna armar om jag kunde/fick.



 


Av Ellen Höög - 10 april 2013 20:10

det gick ungefär som jag trodde att det skulle gå på utv.samtalet om man kollar på närvaron på alla veckor så är det 3 veckor som jag vart i skolan alla dagar, alla lektioner. pinsamt ju.
och pappas min när han såg det.. om blickar kunde döda säger jag bara!!

nu har jag precis lagat mat till lillebror och mig, har inte ätit sen klockan 09:30 så det ekade typ i magen.
imorgon blir det skola och efter det blir det ett step-pass.
på fredag blir det skola och efter det tjejkväll.
på lördag ska jag va med adde hela dagen.
på söndag kommer ångesten för att en hel ny vecka väntar..


Av Ellen Höög - 10 april 2013 16:26

på med en jävla massa kläder och dra sig ut till bilen för att åka på utvecklingssamtal.
har inte alls lust med det här, har fett ont i huvudet. piiiiin.


Av Ellen Höög - 10 april 2013 15:27

vaknade vid 07:20 och gick upp o sminkade mig, klädde på mig, borsta tänderna och gick till skolan 07:50.
kom försent så var framme typ 08:20 och satte mig direkt och jobbade på historia-arbetet, lektionen slutade 09:15 och efter det hade jag håltimme till klockan 13:30. LITE PIN. men kunde ju inte dra hem, har utvecklingssamtal ikväll och sista lektionen var ju med min mentor, dessutom hade vi saker att prata om. helt ovärd skoldag.

nu har jag ont i huvudet också, fuck de här. nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på top model och invänta min pappa som ska följa med mig till utvecklingssamtalet. är faktiskt lite nervös om vad han ska säga om min frånvarostatistik.. kan tänka mig att den inte ser lovande ut. åh vad jag är trött på skolan nu.


People say High School is about getting an education
and getting into a good college to succeed in life.

Well, to me, high school is about
making memories and good times that will last forever.


Ovido - Quiz & Flashcards