ellenhoog

Alla inlägg under maj 2013

Av Ellen Höög - 31 maj 2013 11:33

wah, vilket sammanträffande! igår skrev jag om hur glad jag är men samtidigt ledsen över att jag slutade på JB, hade ingen aning om att dom gått i konkurs... när man pratar om trollen..

har precis klätt på mig och ska snart dra ner till bussen för att kolla på tvåornas (?) avslutningsshow med skolan, sen slutar jag! ikväll måste jag vara barnvakt, vilket suger dase eftersom jag hade helt andra planer... fml.
aja, thanks god it's friday

Av Ellen Höög - 30 maj 2013 21:21

Av Ellen Höög - 30 maj 2013 20:49

sitter just nu och chattar med en kompis från min förra skola i liljeholmen!
jag ångrar inte en sekund att jag började där, men ångrar inte en sekund att jag slutade där heller!
träffade jättefina personer i den skolan, men samtidigt var det några personer jag bara ville strypa!
en av de finaste personerna var i alla fall jennifer, och jag är superglad över att hon tar en del av min kompiskrets! så jag är jätteglad över att jag en gång i tiden gick på JB trots att klassen och skolan sög dase, för annars hade jag aldrig träffat henne och annars hade jag aldrig vetat fullt ut att det är frisör jag ska bli.
dääärför ska jag mina vänner, byta skola efter sommaren till yrkesgymnasiet där jag kommer tillbringa 1,5 år och sedan tillbringa 1,5 år med att praktisera, sedan är jag en utbildad frisör. precis som jag alltid velat bli.


   

Av Ellen Höög - 30 maj 2013 18:14

efter att ha suttit inne och kollat på Monsters Inc o käkat kakor bestämde jag o linda oss för att dra ut o åka några varv, nu har jag världens ångest.. suger att man aldrig kan unna sig något gott utan att få det..
senare ikväll ska jag på 3:ornas avslutningsshow för att kolla på nicholas med sara, michelle, clara, alice och natha! kommer bli hur mysigt som helst o sen kommer min fina hit för att mysa!

Av Ellen Höög - 29 maj 2013 21:30

jag har världens snällaste pojkvän 

Av Ellen Höög - 29 maj 2013 18:11

idag har jag pluggat, tvättat o tränat lite. jag har även på sätt o vis hållt min LCHF-diet eftersom jag inte hunnit äta någonting förutom en banan än, och bella hinner jag inte träffa idag så praktiskt taget hann jag allting som jag sagt att jag skulle göra idag. ibland är jag bara för duktig. nu saknas bara att plugga till provet imorgon men just nu är how i met your mother alldeles för intressant för det, har redan sett 7 avsnitt idag.

Av Ellen Höög - 29 maj 2013 11:08

jag är bokstavligt talat helt gul o blå idag efter gårdagens vurpa när jag skulle visa mina skills på skateboard.
jag har blåmärken på knäna, armbågarna, på höften, underarmen, och smalbenen...

hur jag än sitter eller ligger så gör det ont på ett eller ett annat ställe.. PAIN.

dagens planer:
plugg, plugg, plugg
träna lite
börja min LCHF-diet (försöka)
tvätta
träffa bella

 

Av Ellen Höög - 29 maj 2013 10:57

sitter med en skål flingor med mjölk och egentligen 1000 skoluppgifter kvar att göra tills imorgon.
meeeen, vad spelar det för roll när jag bara behöver göra två av dem?
dock är det inte speciellt roliga uppgifter eftersom en av dem avgör ifall jag ska få A eller B i ett ämne och den andra avgör vilket betyg Sara ska få.. sitter i alla fall och kämpar med den som avgör saras betyg först, provet får jag plugga till ikväll.
perfekt väder ute för att sitta inne idag.

Ovido - Quiz & Flashcards