ellenhoog

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Ellen Höög - 4 maj 2013 15:20

tror ni inte att trots den hemska natten och den jobbiga morgonen så råkar jag ut för vårstädning på vårat område?
dum som man är gick jag ut på balkongen för att få frisk luft så ser såklart grannen mig, och nu har jag varit ute och städat en timme.... ett plus på den här dagen är i alla fall lilla ludde som är här idag o som ska sova här.
ett minus med det är ju att det blir mycket spring och hoppande från min sida eftersom jag inte får vara i fred när han är här.

Av Ellen Höög - 4 maj 2013 13:40

hade en otroligt rolig kväll igår med massa fotboll o massa härligt folk. 
sammanlagt var vi 20 pers som dök upp på kvarnängen och det var skitroligt.


natten var dock mindre rolig. har åkt på matförgiftning så har inte kunnat röra mig utan att spy.
har ingenting kvar i magen nu efter att ha spytt galla o vågar inte tillsätta mer mat i magen heller..
nåväl, vafan är en lördag utan matförgiftning? #fuckmylife.



Ovido - Quiz & Flashcards