ellenhoog

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Ellen Höög - 5 maj 2013 22:38

jag tror inte jag kan bli mer träningssugen än vad jag är just nu.
har ingen lust att sova, ingen lust att vila. vill ut, ut, ut och springa tills det tar stopp

o sen fortsätta några minuter senare. jag får panik.
men nu ska jag försöka somna till en film, har prov imorgon kom jag på för sisådär två timmar sen..
typiskt mig, alltid ute i rätt tid. wey.


Av Ellen Höög - 5 maj 2013 20:53

imorgon är det precis 30 dagar kvar till sommarlov. jag har lite smått panik.
för det första känner jag mig inte redo. varken kroppsmässigt eller i skolan.
och för det andra har jag inte lagt ner tillräckligt med tid för att hitta ett mer "ellen-anpassat" gymnasium än och har bara tio dagar kvar tills det är slut på tid när det gäller den fronten.

lutar mest mot yrkesgymnasiet, men måste boka in en "hälsa-på-dag" där snarast, tänker inte ge mig in på något jag inte har koll eller psyke för igen. 

imorgon blir det skola, sen gym, sen ringvägen 2 eller 3 varv beroende på alice och linda.
men jag har i alla fall lovat mig själv att nu fan är det nog på godisätandet och latandet. 
nu ska det fan hända något. 

Av Ellen Höög - 5 maj 2013 20:45

sitter just nu och kollar på partiledardebatten på tvåan, antingen har jag slagit mig i skallen eller så har jag bara gått o blivit knäpp men dra mig baklänges, det är fan intressant.

dagen har vart händelserik, vaknade tidigt o låg o solade i 4 timmar. 
tog mig tiden att kolla på The host, en helt okej film, dock väldigt seg.
sen har jag nyligen varit ute och övningskört. tror jag aldrig sett pappa så rädd förut, det var första gången jag var ute o körde lokalt och fan va fort det gick. så fort jag blev nervös så gasade jag. 

sitter o inväntar partaj o café bärs just nu men mest inväntar jag nog sängen. 
den ser ovanligt frestande ut just nu..

Ovido - Quiz & Flashcards