ellenhoog

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Ellen Höög - 10 maj 2013 20:48

haha, ska jag bli glad eller ledsen när det är 175 läsare på bloggen so far när det har varit världens finaste väder typ?
nej skoja, vad roligt att det fortfarande är så många som tar sig tiden att klicka in på den här bloggen trots den urusla uppdateringen o allt.

Av Ellen Höög - 10 maj 2013 20:42

är nöjd med den här dagen o att veta att jag har två lediga dagar till gör den bara ännu bättre!
hittade allt jag behövde i länna o haninge, övningskörningen gick kanon, har hunnit träna, grillat med familjen o nu är jag hos världens bästa pojkvän o ser fram emot ett bra slut på den här dagen.

imorgon sker handlingar efter vädret, är det sol blir det att sola hela dagen, är det regn blir det något annat.
 

Av Ellen Höög - 10 maj 2013 17:52

sprang två varv runt slingan och gjorde lite magövningar sen orkade jag inte mer. 
körde till willys för att köpa flintastek och tranbärsjuice tror ni inte på fan då att bilhelvetet
inte startar när vi ska åka hem?! så det blev en promenad hem för mig o pappa.

nu står grillning på schemat och efter det åker jag hem till andreas! 



gym

Av Ellen Höög - 10 maj 2013 15:11

har nyss ätit en cheeseburgare på donken, självklart kom samvetet ikapp, så nu blir det gymmet.
pappa har lovat att jag ska få övningsköra dit o hem så tyvärr blir det ingen promenad dit.
kanske blir ett varv runt ringvägen med mina grillor sen, hihi..

Av Ellen Höög - 10 maj 2013 15:05

det blev en förmiddag i länna och haninge idag. 
alltid lika roligt att åka och shoppa med pappa.
fick med mig ett par solglasögon, svarta ballerinaskor och ett par rullskridskor.
(ville egentligen ha skrikrosa rullskridskor men de där var de enda som fanns i strlk 36..)

glasögon - stadium, 179:-
skor - h&m, 99:-
rullskridskor - stadium, 1799:-


Ovido - Quiz & Flashcards