ellenhoog

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Ellen Höög - 1 maj 2013 21:29

min valborg bestod ju som sagt av jobbande, dock tror jag inte att den kunde blivit mycket bättre.
adde kom till mig vid fyra, då beställde vi hem pizza till oss o barnen, satt o käka i vardagsrummet o drack cola. efter det plockade jag fram godiset och vi satte oss o kollade på tv till knattarna somnade runt kvart i nio, då hade jag o adde lite kvalitets tid, kolla på Mama och sedan på Goon, två grymma filmer för övrigt.
sen somnade vi runt två och barnen vaknade inte förrän nio.

idag har jag suttit o solat nästan hela dagen, är bränd på näsan och har träningsvärk i hela kroppen sedan gårdagens mördarpass på gymmet.
senare tog jag o linda en liten mysprommis till nss o satte oss o prata innan vi drog hem till mig, grillade och drog ut och spelade fotboll i tre timmar.

nu ska jag packa väskan och bege mig till andreas där jag kommer tillbringa morgon dagen as well.
godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards