ellenhoog

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen Höög - 30 mars 2013 18:15

nu drog min lilla glädjespridare vidare till lan och kvar ligger jag. ensam. alldeles jätte ensam. blä.
nu vill jag bara ha mat och sova! imorgon ska vi antagligen ha släktmiddag, förhoppningsvis.
om min feber är borta så barnen inte kan bli smittade. vi får se hur det blir.
jag har ingenting roligt att skriva om eftersom jag inte gör någonting för tillfället..

   

Av Ellen Höög - 30 mars 2013 17:34

Tumblr_mkhei78weg1rhmxy6o1_500_large

Av Ellen Höög - 30 mars 2013 17:32

kom nyligen på att jag inte sett det senaste vampire diaries avsnittet! det första positiva den här dagen medfört!
snart ska pappa laga god mat och jag är fett hungrig. dock jag jag alldeles för lat för att kliva upp härifrån.


Tumblr_mkf21e3riz1s9ir6ao1_r147_500_large

Av Ellen Höög - 30 mars 2013 14:54

förlåt för det urusla uppdateringen.
men med feber, halsont, huvudvärk, hosta och täppt näsa är man inte så sugen på att sitta o klura ut ett inlägg..
ja, mitt hår är blond nu. det var på tiden och nu är det trasigt igen så sitter med en hårinpackning i nu.
hela gårdagen spenderades i sängen och likaså kommer denna dagen spenderas.
igårkväll kom söta adde förbi med ett påskägg till mig och myste lite, sedan for han hem och nu är han påväg hit igen för att hälsa o mysa o sedan ska han vidare på lan! lucky him!

ska kolla vidare på one tree hill nu.. har typ sett 5 avsnitt, börjar bli något uttråkad. blööö


Av Ellen Höög - 27 mars 2013 20:32

har varken ork eller lust till att göra någonting.
väntar på andreas som borde vara här vilken sekund som helst.
imorgon blir det sista skoldagen innan lov och efter det ska jag umgås med linda.


Av Ellen Höög - 27 mars 2013 20:02

kom hem från bella för en timme sen. åkte dit direkt efter skolan och har haft jättemysigt!
idag är jag ganska neutral när det gäller allt. det är väl på ett sätt otroligt skönt eftersom jag är väldigt känslig i sorgliga lägen och otroligt euforisk när något roligt händer.

idag är jag ingenting. varken glad eller ledsen, pigg eller trött, mätt eller hungrig. ingenting.
jag bara är liksom. jag vet inte hur jag mår, jag vet inte vad jag vill, vet inte varför, vet inte hur, 
vet inte om, vet inte när, vet inte vad. jag vet ingenting. 
ingenting glädjer mig och ingenting får mig att känna en minsta liten känsla av deppighet.

Av Ellen Höög - 27 mars 2013 19:50

across the ocean, across the sea
startin' to forget the way you look at me now.
over the mountains, across the sky
need to see your face and need to look in your eyes.
through the storm and, through the clouds,
bumps on the road and upside down now.
i know it's hard baby, to sleep at night
don't you worry, cause everything's gonna be alright.
through the long nights, bright lights,
sorrow and through the fights, everything's gonna be alright.

Av Ellen Höög - 26 mars 2013 18:29

väntar på att linda ska äta klart så jag kan springa ner till henne, hon fyller ju år idag.
ska först åka och hämta lillebror med pappa så måste nog sätta lite fart!
senare ikväll kommer nog addis hit tror jag!

 

Ovido - Quiz & Flashcards