ellenhoog

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen Höög - 20 mars 2013 20:50



        



Av Ellen Höög - 20 mars 2013 20:34

kom nyss hem från skridskoföreställningen! wääääh vad söta alla var! 
meningen var att de skulle göra en egen version av Björnbröder fast "on ice" och felicias roll var ett "smådjur", i hennes fall en kanin, se så söt hon ääär!!! vill bara äta upp henne. skitdåliga bilder jag vet.. min mobils kamera har fuckat ur totalt.. 

Av Ellen Höög - 20 mars 2013 17:35

sitter o leker lite med döden. har brist på liv så sitter o kör knife game nu medan jag väntar in att åka till ishallen för att kolla på söta felicia! senare ikväll kommer adde.
imorgon ska jag träffa linda, natha och jenny o planera vår semester som vi kanske ska genomföra i sommar.
på fredag ska jag va med addis och på lördag ska jag spendera dagen med lindaaa!


Av Ellen Höög - 20 mars 2013 16:16

var på sjukhuset idag med söta sara som skulle sätta in en p-stav.
för er som inte vet vad det är så är det en liten stav man sätter i överarmen som fungerar som ett preventivmedel.  jag har ju haft min i snart 2½ år så jag passade på att boka tid att ta ut den och stoppa in en ny.
det gör så jävla ont så jag har lite ångest men dock så har det varit min bästavän under de två senaste åren eftersom den tog bort min mens helt och hållet, hur underbart är inte det? så på tisdag nästnästa vecka är det dags att stoppa in en ny, och gissa om jag är lite nervös? fuck vad ont det kommer göra.

Av Ellen Höög - 20 mars 2013 15:45

skoldagen gick fortare än förväntat, hade sångprov 09:30 då jag sjöng "Just give me a reason - Pink" och efter det slutade jag. fastande vid tv:n framför frisörakuten, ett av mina favoritprogram men hinner aldrig se det då det är på en väldigt opassande tid.. de här byxorna fick jag i alla fall med mig efter besöket i centrum efter sjukhuset idag! har fått för mig att jag bara gillar jeans med dragkedja bak vid rumpan, here we go.. ett par till att lägga in snyggt i garderoben, wiiie!
    Pieces - Funky HighwaistPieces - Funky Highwaist

Av Ellen Höög - 19 mars 2013 20:13

sitter hör med olivolja i håret. tänkte att det var lika bra eftersom jag ändå bara sitter och väntar på addis.
ska väl tvätta ur det snart då jag haft det i typ 1½ timme nu och har ingen större lust att lägga mig i sängen med det.

imorgon börjar jag tidigt, 8:15 eftersom, egentligen 8:30 men duktig som jag är så drar jag dit en kvart tidigare för att se till så att allt låter bra till sångprovet jag har imorgon. resten av veckan har jag temadagar.
hur skönt som helst, sång från 10-14 och imorgon efter skolan ska jag med sara till sjukhuset och sedan upp till ishallen för att heja på världens sötaste lilla 2åring som har skridskouppvisning!

godnatt sen!!

Av Ellen Höög - 19 mars 2013 17:51

sitter o kollar på lite tips för hår och naglar, eftersom mitt hår blev så tunt efter mina extensions så letar jag efter ett schampoo och balsam som kan hjälpa mitt hår på något effektivt sätt.
har bestämt mig för att från och med idag sluta föna det och använda värmetänger då det är den största döden för ditt hår. har skrivit ner lite punkter på ett papper som jag ska tänka lite extra på.
kan lika gärna börja med en kamp för ett friskare hår samtidigt som jag börjar med att sluta äta socker.
varför inte liksom? here we go.

Ovido - Quiz & Flashcards