ellenhoog

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Ellen Höög - 21 mars 2013 17:33

hade planerat att köra två pass idag, men eftersom det ena tydligen var inställt så sitter jag här nu i soffan med träningskläder och väntar in nästa pass som börjar om två timmar, whey.
tänkte brassa igång lite kött och pompa som middag, är ensam hemma idag så varför inte passa på?
addis kommer hit efter min träning och myser med mig, imorgon blir det skola klockan 9. tre timmars sång och en konsert sen är jag fri att ta helg, jag klagar fan inte.

 

Av Ellen Höög - 21 mars 2013 09:24

- I let you see the parts of me that weren't all that pretty, and with every touch you fixed them.


Av Ellen Höög - 21 mars 2013 09:11

har aldrig haft såhär mycket tid över innan skolan. jag gick upp 8:10 och redan 8:40 hade jag duschat, sminkat mig och klätt på mig.. bussen går 9:47? wääh.

idag ska jag ta bussen till skolan och vara där i fyra timmar, efter det tar jag bussen till centrum för att göra lite ärenden och senare ikväll ska jag träna har jag lovat mig själv. det är verkligen svårt att hitta motivation för att börja träna igen när man haft uppehåll så länge. jag antar att jag är ganska rädd för att få så jävla ont i magen igen..
men nu är det fan 10 veckor och 6 dagar kvar till sommarlovet, dvs 76 dagar och jag har ingen lust att hänga på stranden och i turkiet med kroppen jag har nu. jag vill ha förändring, en stor jävla förändring.







Ovido - Quiz & Flashcards