ellenhoog

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Ellen Höög - 14 mars 2013 22:11

när adde kom farandes igår så drog vi ner till konsum för att köpa lite gott och sen la vi oss o kolla på avatar.
självklart somnade jag efter ca en kvart o hade tydligen pratat i sömnen.. hatar att göra det..

tog en timmes sovmorgon imorse men hoppade inte över matten, duktig som jag är.
efter skolan tog jag bussen hem med nathalie o när jag kom hem slog jag storesyrran i singstar tills pappa ringde då vi skulle hämta mina nya träningsskor som jag förövrigt älskar. men har beslutat mig för att lämna tillbaka ett par.
sen skulle jag egentligen övningskört meeeen fick skjuts hem till adde istället.

nu har jag kollat lite på historian och gjort en planering eftersom jag ligger efter så jävla mycket nu.
är så äckligt skoltrött men jag fick tillbaka lite gnista när jag loggade in på schoolsoft o fick syn på betyget A på förra provet! heja mig!!

Ovido - Quiz & Flashcards