ellenhoog

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Ellen Höög - 26 mars 2013 18:29

väntar på att linda ska äta klart så jag kan springa ner till henne, hon fyller ju år idag.
ska först åka och hämta lillebror med pappa så måste nog sätta lite fart!
senare ikväll kommer nog addis hit tror jag!

 

Av Ellen Höög - 26 mars 2013 18:08

"and boy, you've put me through a lot, so should i be with you? heh.. probably not.
because every day is exactly the same shit, were going back and fourth about a different bitch.
and then im mad and crying, asking you "are you lying" and you tell me to stop crying, cause you ain't doing shit.
tell me to grow up cause all these bitches is mad and then you took my heart and stepped on it."

Av Ellen Höög - 26 mars 2013 17:37

Här om dagen fick jag med mig en påse hem från kicks med dessa produkter.
-det första ni ser är en body scrub, som skonsamt peelar bort döda hudceller och gör huden fräsch. 
-det andra ni ser är en torr guldolja, alltså en olja som man kan ha i hår, i ansiktet och på huden, vitamin E.
-det tredje ni ser är en hårspray som fixerar och ger kraftfull stadga.
-det fjärde är en body lotion som bevarar huden naturliga fuktbalans.
-det sista ni ser är en Juicy Couture parfym med en otrolig doft.

de fyra första produkterna är i kicks egna märke, vilket gör dem lite billigare. kvaliteten är det däremot ingen skillnad på. jag använder oljan i ansiktet när jag känner mig blek och vill känna mig lite fräschare då det är en lyster i den som gör så att huden blir jättefin. hårsprayen är precis som vilken hårspray som helst fast billigare.
och de andra två kroppsprodukterna jobbar jättebra tillsammans, jag tog citron som doft men det finns i många andra dofter. Juicy Couture parfymen luktar något helt otroligt, absolut en av mina nya favoriter! 

       KICKS  Lemon Curd Body ScrubKICKS  Bronzing Oil
KICKS  Hairspray Super Strong MiniKICKS  Lemon Curd Body Lotion
                         

Ovido - Quiz & Flashcards