ellenhoog

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Ellen Höög - 25 mars 2013 20:36

nu ska jag ta mig tiden att färga mina ögonfransar tills addis kommer.
imorgon är en fartfylld och händelserik dag som väntar så ska bli skönt med lite sovmorgon och senare bara tre lektioner i skolan. klagar inteee!

Av Ellen Höög - 25 mars 2013 20:04

stannade som sagt hemma från skolan idag och har nog inte gjort ett skit egentligen.
ska skriva en engelska och svenska uppgift snart, har en heeel del att berätta för er men jag gör det lite närmare sommarlovet tror jag.

                              imorgon fyller ingen mindre än självaste linda 17 år, stora tjejen, iiiiih!
                   dääärför drar jag till skolan imorgon, inte varje dag ens bästa vän fyller 17 liksooom. 

Av Ellen Höög - 25 mars 2013 19:59

tjabba, händelsefull helg och en stressig måndag.
igårkväll drog jag o adde till mamma, där vi gjorde lite mys med grönsaker, dipp, cola o godis. 
innan vi gick o la oss hoppade vi in i duschen och sedan somnade jag ganska snabbt.
idag hade jag prov i musik men jag kunde ingenting utav det så jag hoppade över det.

På vägen till torö igår hände en fruktansvärd sak. jag satt i mitten, adde på ena sidan, lillebror på andra.
danne (mammas man) körde och mamma satt i framsätet och när vi kör förbi ett hus med högt staket får jag syn på ett rådjur som hoppade över staketet och jag kände en klump i magen.. jag såg hur den kollade på bilen under tiden den var i luften och sedan blev det bara en stor smäll. och känsliga jag liksom.. shit, jag visste inte vad jag skulle göra så jag började gråta. hatar sånt där. när oskyldiga djur bara dör på grund utav fordon som vi lata människor uppfunnit, uuuuusch. blä på det.. känner mig hemsk.


Ovido - Quiz & Flashcards