ellenhoog

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Ellen Höög - 9 mars 2013 10:34

somnade rätt sent igår men vaknade ändå vädligt tidigt. vet inte riktigt varför jag inte kan sova länge nowadays..
sitter o kollar på olika hemsidor efter nya träningsskor, pappa har lovat att vi ska hitta ett eller två par som vi tycker verkar bra o sedan köpa dem då mina är heeeelt out of time. helt förstörda.
det är dock väldigt svårt att hitta skor till mig då min storlek på fötterna inte är så jävla rolig att leka med.
34/35... barnavdelningen som gäller för mig sörrni.

ska alldeles strax hoppa in i duschen o fixa mig för att sedan träffa andreas o ta en promenad.
imorgon blir det min första gång bakom ratten i pappas bil, fyihelvete vad jag ska gasa! woho

Av Ellen Höög - 9 mars 2013 00:08

dagen har varit jättebra! morgondagen kommer att spenderas med världens bästa pojkvän.
vi ska försöka träffas så tidigt som möjligt och sedan bege oss ut på en promenad och ha en liten picknick.
haha nostalgi på hög nivå då jag inte haft en picknick sen jag var liten knatte.
han har tydligen planerat det här så det kan nog inte bli mysigare än vad det kommer bli.

                                   saknar sommaren och allt vad det innebär.. saknar mitt blonda hår.. :(

Ovido - Quiz & Flashcards