ellenhoog

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Ellen Höög - 7 mars 2013 13:15

i 11 månader. i 48 veckor. i 334 dagar. i 8024 timmar. i 481530 minuter. i drygt 28890200 sekunder har jag vart din. bara din.
Under dessa elva månader har vi anpassat oss, ändrat oss och gett uppoffringar för varandra.
vi har lärt oss hur vi ska genomföra det här för att få det att fungera på bästa sätt. och även fast misstag och missförstånd ibland kommit emellan oss så har vi alltid kommit på en lösning tillsammans.
trots att jag ibland är orsaken till varför du är ledsen så vill jag alltid vara anledningen till att du blir glad igen för ditt leende är magiskt. jag älskar ditt leende, det gör min dag.
under de här 11 månaderna har du funnits mer för mig än vad personer har gjort under hela min livstid.
jag har berättat saker för dig som jag aldrig skulle kunna berätta för någon annan och jag skulle aldrig ha tålamodet att bli lika förstådd av någon annan som jag är av dig för ingen känner mig så väl som du.
jag litar på dig mer än någon annan. och trots att vi umgåtts så himla mycket under de här elva månaderna så tröttnar jag aldrig på dig. jag älskar att tillbringa tid med dig. du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. jag slutar aldrig förvånas över hur mycket du betyder för mig.
jag är andlöst förälskad i dig andreas och jag kommer att älska dig villkorslöst föralltid. du är bäst.

Av Ellen Höög - 7 mars 2013 13:03

hallå! fy fasen vad powerwalken kändes! jag måste helt klart fortsätta med det här!
körde även lite rumpövningar i 20 minuter när jag kom hem och det ömmar redan.. 
blir en powerwalk imorgon igen när linda slutat skolan.
nu har jag ätit en knäckebrödsmacka, en tallrik med mild lättyoghurt och ett stort glas vatten.
har precis satt på en film och ska glutta lite på den och försöka att kolla igenom skolarbeten jag ligger efter med.. har verkligen ingen lust för fem öre... men senare kommer andreas o jag har ingen aning om vad vi ska hitta på, men något kul blir det väl eftersom vi faktiskt har 11 månander idag.


Av Ellen Höög - 7 mars 2013 08:35

godmorgon! uppe med tuppen eftersom jag o linda snart ska dra en powerwalk runt ringvägen.
vi skulle göra det klockan nio men gick upp runt åtta iaf för att ta min värktablett så den hann hjälpa.

förlåt för att jag inte skrev mer igår, planerna rusade in direkt efter inlägget då jag målade naglarna, mötte linda, gick runt ringvägen, kollade på film, kollade på en till film och sen somnade jag till den tredje.

nu ska jag sätta på kaffe, ta en kopp med svart kaffe sätta på mig träningsbyxor, tjocktröja, träningsskor och sedan susa iväg ett varv. har ju ångest för att jag tränat så lite som jag har de senaste veckorna..

THE DIFFERENCE BETWEEN WHO YOU ARE
AND WHO YOU WANT TO BE

IS WHAT YOU DO.



Ovido - Quiz & Flashcards