ellenhoog

Alla inlägg under december 2013

Av Ellen Höög - 30 december 2013 01:10

Följ mig på instagram för oftare uppdatering, @ellenhoogs


Av Ellen Höög - 30 december 2013 00:49

veckan har rullat på lika fort som de senaste veckorna.. där säger bara swisch så är veckan slut känns det som.
och inte nog med det, om bara några timmar är det ett helt nytt år!!
2014 kommer att bli det bästa året i mitt liv! jag har så många planer och idéer och vad är bättre än att genomföra och verkställa dom samma år som man fyller 18?!

Jag har så mycket som jag ser fram emot och jag är taggad till tusen att se till att göra det här året till mitt år.

Imorgon ska jag vara barnvakt på dagen och senare på kvällen ska jag hem till Natha med Jenny och Linda. Där ska vi äta, mysa, basta, sova och ladda inför den kommande dagen, NYÅRSAFTON!! då blir det att fixa sig hemma hos natha och sen drar vi hem till Ellen.p för att äta där och föra med några andra tjejer, sen drar vi 8 brudar vidare på fest och jag har en platta cider, en vinflaska och en 70's att dricka upp så jag klarar mig!! eller så är det de jag inte gör..


Av Ellen Höög - 20 december 2013 15:01

har gjort massor den här veckan så har varken haft tid eller ork att uppdatera!

i måndags efter skolan träffade jag bella. vi åt tacos, kollade på film, hade allmänt mysigt och där sov jag över
i tisdags efter skolan fikade jag en snabbis med malin och sedan drog jag vidare till ishallen och kollade på show.
i onsdags efter skolan drog jag och tränade sen drog jag hem till frida, kollade på film och sov kvar där.
i torsdags hade vi julmingel i skolan och direkt efter träffade jag linda, vi sjöng massa singstar osv.
idag har jag ätit pannkakor med linda, tränat och ska alldeles strax till frida, kolla på film och ta hand om barnen.
imorgon ska jag först vara barnvakt, sen fixa naglarna och sen ska jag träffa sara, dennis och oskar.
på söndag ska jag träffa sara och mysa med henne!

men nu ska jag fixa håret, sminka mig och ta någonting att äta innan jag drar mig mot frida! puss



Av Ellen Höög - 12 december 2013 23:45

idag är en sånhär kväll man lägger sig i sängen och känner hur mycket det värker i benen från allt springande osv.
jag kommer ihåg när man var mindre och fick växtvärk, haha det här känns typ likadant. 
Godnatt!
 

Av Ellen Höög - 11 december 2013 19:33

jag har egentligen en stor hög med papper och uppgifter som jag ska läsa och göra men motivationen ligger under noll. istället ligger jag nedbäddad sen tre timmar tillbaka med en skål popcorn, ett glas Fun light, osminkad, en ruffsig boll mitt på huvudet och kollar på tv. godnatt på er!!!

 

Av Ellen Höög - 10 december 2013 21:46

pappa tyckte det var bäst om jag stannade hemma idag också så jag tog tillfället i ära och sov lite extra länge imorse med. När jag vaknat hoppade jag i badet och fixade mig iordning för att sedan åka till Nynäshamns Gymnasium och hälsa på alla fina vänner jag inte träffat på år och dagar.
Det slutade med att jag hamnade i ishallen på Medias idrottslektion. Efter det drog jag till apoteket och hämtade ut mina P-piller och sen träffade jag Linda. 

Nu inväntar jag ännu ett Paradise Hotel avsnitt och sen två avsnitt av Sex And The City sen står Sova på schemat!!
Imorgon blir det skola och dessutom ett efterlängtat gympass, finally..

 

Av Ellen Höög - 9 december 2013 21:33

Har spytt inatt så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag.
Klockan nio imorse ringde min mamma mig och berättade min julklapp, SUMMERBURST!
så lite laaagom glad och hur taggad som helst vill jag bara somna nu och vakna upp i sommar!!
Summerburst kan ju räkna med en lite extra partysugen 18åring nästa år ;)

Av Ellen Höög - 4 december 2013 23:44

okej, imorgon gäller det.
imorgon är det allra sista dagen man får rösta så snäälla -  
hjälp mig att vinna äran att få representera Nynäshamn som årets Lucia. Det skulle betyda jättemycket för mig och jag är otroligt tacksam för varenda röst jag får!!

skicka bara ett sms med texten: nhp lucia 1
till: 72001

tack alla fina!





Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards