ellenhoog

Alla inlägg under juli 2013

Av Ellen Höög - 31 juli 2013 23:49

har ett nytt mission på G!!!
bort med min gamla ljusa, askblonda färg och i med en mörkblond/ljusbrun färg + blonda toppar och slingor!!
före och efter bild kommer i veckan finisar!

just nu sitter jag med världens bästa hemmakur i håret, enligt mig!! 
Snabbt, smart, enkelt och smidigt!! vill ni veta ett bra tips? håll er uppdaterade imorgon!
2 gånger i veckan med denna billiga kur och ditt hår är som nytt inom en månad!


Av Ellen Höög - 31 juli 2013 22:15


kofta - Bikbok | blåa jeans, guldtofs, halsband - Gina tricot | svarta jeans - Veromoda | klocka - Ur & penn | bh - H&M | pannband - Glitter

Av Ellen Höög - 30 juli 2013 19:41

Igår tog jag och linda en spontanutflykt till handen för att köpa ett par jeans till linda och en klocka till mig.
Jag tänkte att det skulle bli billigare att åka dit och köpa en direkt istället för att beställa hem den från internet.
Tror ni det blev billigare eller? inte en chans. är 800:- fattigare..
bilder på vad jag shoppat kommer sen! 


Av Ellen Höög - 29 juli 2013 12:39

passade på att beställa hem lite nödvändiga saker igår eftersom jag hittade en hemsida med en rea som gjorde det så billigt så det nästan blev läskigt. ska prata med pappa ikväll och se om vi kan beställa hem hunters och converse till mig nån dag i veckan. förövrigt har jag inte mycket planerat! ska hem till linda nu och kolla film, hörs sen!

Av Ellen Höög - 29 juli 2013 12:35

helgen har varit fartfylld! i fredags åkte vi ut med båten mamma, danne, adde, herman och jag.
vi fiskade, badade, åt och sov kvar i båten till lördagen.
i lördags var jag barnvakt till världens sötaste ungar, ludde och moa och igår var jag bara hemma hela dagen och tog det lugnt.

Av Ellen Höög - 26 juli 2013 12:20

Hallå!! snart bär vi iväg med båten! fiske, bad och solning är det som gäller och sedan övernatta i båten.
imorgon ska jag vara hundvakt till Dobermannen Stina på dagen och sedan vara barnvakt till Ludde och Moa på kvällen! Men nu ska jag ha en dag ledigt med min älskling och min familj. Jobb kan jag tänka på imorgon!

 

Ovido - Quiz & Flashcards