ellenhoog

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Ellen Höög - 26 juli 2013 12:20

Hallå!! snart bär vi iväg med båten! fiske, bad och solning är det som gäller och sedan övernatta i båten.
imorgon ska jag vara hundvakt till Dobermannen Stina på dagen och sedan vara barnvakt till Ludde och Moa på kvällen! Men nu ska jag ha en dag ledigt med min älskling och min familj. Jobb kan jag tänka på imorgon!

 

Av Ellen Höög - 26 juli 2013 00:47

- "Det handlar om att prata sönder nätter.
Sätta på samma film om och om igen för att storyn hela tiden tappas bort bland kyssar.
Att låta abstinensen till varandra döda känslan av trötthet.
Det handlar om att älska smaken av någon annans läppar.
Om att brottas bland kuddar och älska att förlora, bli nedtryckt i dunet och kysst över hela kroppen.
Det handlar om att kunna kyssa bort sorg.
Om att viska "du är vacker" tusen gånger varje natt och mena det lika mycket varje gång.
Att plötsligt finna ljusglimtar i den gråaktiga värden och ständigt ha tusen fjärilar i magen.

Det handlar om att tappa bort sig i nån annans famn och inte vilja hitta vägen ut.
Händer som dras genom hår och fingertoppar som smeker längs ryggraden."


Ovido - Quiz & Flashcards