ellenhoog

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Ellen Höög - 21 juli 2013 23:36

och så hamnade jag i göteborg.
efter en veckas lägenhetsledighet hemma hos Frida och 9 dagar på Gotland tycker jag att det känns helt ok att medge att min egna säng är mer lockande än hotellsängen jag ligger i just nu. men varför klaga? har haft en grym eftermiddag och kväll på Liseberg. det var otroligt lite folk där, den längsta kön vi stötte på var 35 minuter och det var till Balder så det var ju helt underbart. vad som var mindre underbart var att åka attraktionerna med alkohol i kroppen. ett stort misstag som vi aldrig gör om. illamående, trötta och en aning besvikna eftersom det bara fanns blå sockervadd kvar traskade vi tillbaka genom centrum till vårat hotell.

imorgon blir det ännu en dag på Liseberg, fast en heldag. då ska vi fan inte tveka på att åka karuseller på grund av illamående. och mår vi illa så får vi ta mig fan åka det i alla fall för imorgon har jag och linda tre år tillsammans.
okej lite gay, men allvarligt. det är sant. för tre år sen blev jag och linda kompisar och idag är vi oskiljaktiga. 

Ovido - Quiz & Flashcards