ellenhoog

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Ellen Höög - 2 juli 2013 18:36

Fick nyligen informationen om att jag blivit antagen till mitt gymnasieval!
alltså lyckan är oändlig. 
här är alltså min andra och (enligt mig) sista chans för att bli frisör. 
1,5 år skola, 1,5 år praktik.. det här klarar jag lätt! yrkesgymnasiet, här kommer jag.

Av Ellen Höög - 2 juli 2013 17:18

idag fyller ingen annan än min själsfrände, min bästavän, min bättre halva, min pojkvän, mitt allt 17 år.
jag har det så bra med dig, du gör mig så otroligt jävla cplycklig!! trots att det gått över 1 år får du mig fortfarande att skratta och må bra genom att bara vara ditt egna söta jag. det finns ingen som dig!
grattis på din dag hjärtat! jag älskar dig! 

Av Ellen Höög - 2 juli 2013 17:14

efter en timmes lång dusch har jag NÄSTAN fått bort all färg ur mitt hår.
nu ska jag bli hämtad av pappa för att bli skjutsad hem till honom, hämta addes födelsedagspresent, bli skjutsad till kicks, hämta en liten present till mig själv, bli tvingad till posten, identifiera pappa eftersom hans plånbok är snodd och sen ska jag bli hämtad av annika för att sedan bli hemförd till världens finaste grabb som fyller 17 år idag!!

Av Ellen Höög - 2 juli 2013 17:06

idag var nog den lalligaste dagen av alla arbetsdagar jag har haft på NSS.
uppdraget var att måla alla stenar vita, tror ni vi lyckades eller?
den största delen av färgen gick åt till vårat färgkrig. jag var bäst.
den näststörsta delen av färgen hamnade på backen när det blev misslyckade attacker i kriget.
hur som helst, dagen gick fort eftersom vi fick sluta tidigare på grund utav all färg vi hade på oss.

Ovido - Quiz & Flashcards