ellenhoog

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Ellen Höög - 19 juli 2013 16:26

- I know we got issues baby, it's true,
but i rather work on this with you then go ahead and start over with someone new as long as you love me.


Av Ellen Höög - 19 juli 2013 16:19

Fick hem två tröjor och en väska igår från Visby.
har jag sammanlagt jobbat ihop 1800:- och har shoppat för 1800:-, tur att jag och maggan jobbade fem timmar idag också så vi får med oss lite pengar hem i alla fall. 
är hemma vid fyra inatt skulle jag tro, då blir det första natten i min egna säng på 2 veckor, ser fram emot det nåååågot mycket. 

det finns massa fina affärer här och alla har rea så det är rena rama drömmen att shoppa här.
om två veckor är jag här igen, med 7000:- på kortet så då behöver jag inte vara orolig för att jag ska behöva jobba.


Ovido - Quiz & Flashcards