ellenhoog

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Ellen Höög - 25 juli 2013 23:43

har haft en jättemysig båttur med sara och hennes familj! efter den åkte jag och sara hem till mig, spelade cod, grillade, snackade och målade naglarna. har nyss följt henne till bussen och sitter och planerar morgondagen med andreas nu. hoppas ni har haft en lika bra dag!


Av Ellen Höög - 25 juli 2013 11:27

hej finisar! igårkväll trotsade jag mig själv och skrev ut ett inlägg på Nynäshamns köp, byt och sälj i hopp om att få något typ av jobb! Självklart trodde jag inte att det skulle gå hem eftersom det är typ 10 ungdomar om dagen som fiskar jobb där, men redan nu har tre stycken hört av sig gällande barnvakt, städning och hundrastning!
tro mig, jag är hur glad som helst! sen har jag ju lite jobb kvar på gotland också och dit åker jag nästa helg!
eftersom det sket sig på mitt restaurangjobb den här sommaren så har jag i alla fall möjlighet att tjäna några extra kronor! och lite mer arbeten på cv:t är ju aldrig fel!

nu ska jag packa mitt pick och pack och springa ner till gröndalskolan där sara kommer och hämtar mig, vi ska ut med båten idag. ha en toppen torsdag!!


Av Ellen Höög - 25 juli 2013 00:47

det blev inget varv runt ringvägen, däremot blev det en båtresa med fiske och solande i 7 timmar med mamma, danne, pappa och lillebror, och det fick mig att hålla mig ifrån godis och socker ganska bra det med!
beställde dessutom hem mitt löshår idag! imorgon får jag antagligen min lön och då jävlar ska jag beställa hem saker! converse, hunters, jeffrey campbell, ja herregud.. kan knappt vänta! haha lönen kommer vara slut innan den ens kommit. måste dock spara några tusen till turkietresan, annars blir den inte så rolig för mig..

nu är hela helgen uppbokad!

torsdag: åka ut med båten med sara och hennes familj.
fredag: åka ut med båten med mamma, andreas, danne och lillebror, ink. sova i båten.
lördag: barnvakt åt min prinsessa och prins med linda hemma hos frida.
söndag: ut med båten med andreas.

Ovido - Quiz & Flashcards