ellenhoog

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Ellen Höög - 23 juli 2013 20:01

jag har bestämt mig för att få tillbaka min naturliga hårfärg. 
får ont i magen av att tänka på alla tusentals kronor jag har lagt ut på att färga, slinga, avfärga, tona och bleka håret, och får ännu mer ont i magen när jag tänker på hur mitt hår faktiskt borde må.

därför har jag varit färgfri i nu 2 månader, vilket har tagit mig till en 5cm lång utväxt. fuck my life.

ska till frisören någon dag efter lön och avfärga och lägga i en ton i min naturliga färg och eftersom den syns tydligt och väl just nu så kommer det inte bli något problem att fixa det!


Av Ellen Höög - 23 juli 2013 19:58

efter nästan tre veckor ska jag nu äntligen få äta pappas mat, lövbiff med pompa och bea, sen ska jag sakta men säkert bege mig till min säng, kolla på en bra film och sova utan att bli väckt av väckarklocka. 
livet är perfekt just nu känner jag!

Ovido - Quiz & Flashcards