ellenhoog

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Ellen Höög - 18 juli 2013 10:21

tjabba! sitter i mitt och andreas rum här på gotland och inväntar en resa till visby där vi ska shoppa upp våra sista pengar så vi sedan kan åka hem nöjda och belåtna imorgon natt.

vädret har inte svikit oss en enda gång. igår var vi på fårö (en ö längst upp på gotland) och solade och badade, åt och hade trevligt. hittade jättesöta klänningar i en secondhandbutik men konstigt nog var jag inte sugen på att köpa dom. imorgon natt åker vi som sagt hem och på söndag morgon åker jag och bästa linda till göteborg, bor på hotell och går på liseberg. ser fram emot det asmycket, men föööörst en dag i visby, en dag på stranden, en natt hemma, en dag i nynäs och sedan en bilresa till göteborg. sen är jag hemma i en och en halv vecka sen är jag här igen. 


Ovido - Quiz & Flashcards