ellenhoog

Alla inlägg under juli 2013

Av Ellen Höög - 7 juli 2013 12:35

det har inte blivit så mycket inlägg den här helgen och det har jag mina anledningar till då vi har festat hela helgen och när vi inte har festat så har vi legat bakis till vi festat igen. men jag har filmat mer eller mindre båda kvällarna/nätterna så ni kommer också få ta del av den här helgen lite senare i veckan tänkte jag.. tar fett lång tid att hålla på och fixa dom där jävla filmerna... hur som helst, ligger o solar nu med linda medans sebastian, linus och jakob ligger och sover. bra att bo ensam ibland kan jag känna. idag blir det bara en jävla massa solande och förhoppningsvis badande och sen ska jag hem till adde och spendera en sista natt med honom på två-tre dagar då han åker till gotland inatt. ha en toppen söndag!!


Av Ellen Höög - 5 juli 2013 15:45

nu ska jag packa ihop mina saker och ta nästa buss till linda där hon, jag, jenny och natha ska fixa oss iordning och umgås innan festen ikväll! imorgon är det jobb igen klockan 12 men på nytt ställe så det är lugna puckar!
måste sätta fart nu, det här blir sista inlägget för kvällen!


Av Ellen Höög - 5 juli 2013 14:40

sista dagen på jobbet avklarad. idag tog vi det mest lugnt, beställde pizza till NSS och tog två timmars lunch, som vanligt åt jag inte ens halva pizzan så var snäll nog att ta med mig den hem till adde. 
en genväg jag brukar ta till frida är ringvägen och sen upp i skogen så hamnar jag precis utanför hennes dörr.
ringvägen är en slinga här i nynäs som många använder som motionsslinga och där gick jag idag med en pizza i famnen medan folk sprang, cyklade, joggade och gick förbi svettiga som grisar.. det var inte lite pinsamt. 
hur som helst, pizzan är i kylen, jag är i soffan och colan står på bordet. nu återstår bara att kolla klart på Welcome to the Rileys som jag började kolla på igår.

igårkväll var theo och bella här, vi kollade på film och mofflade i oss godis!
två filmer som jag verkligen inte rekomenderar är Billy Elliot och Day of the dead. dom är så jävla B.


Av Ellen Höög - 4 juli 2013 16:25

- it's raining outside and she looks so sad, which is what she is most of the time.
but she makes sadness look so beautiful, even if it makes her destroy herself in more ways than one.
- t l. c

Av Ellen Höög - 4 juli 2013 16:18

arbetsdagen gick fortare än väntat! efter att inte ha gjort någonting efter lunch fick vi gå hem klockan 14:00 och imorgon är sista dagen, vilket känns aaaaawesome! 
imorgon är det alltså sista jobbdagen och senare fest som står på schemat, sen ska jag även försöka få tillräckligt mycket sömn för att få bort påsjävlarna jag har under ögonen... det har blivit alldeles för lite sömn den här veckan och det tär på mig både fysiskt och psykiskt, och på lördag är det ett nytt jobb och nya tider som gäller, förhoppningsvis senare än 9 på morgonen...

nu ska jag plocka undan lite här och fixa så det blir så mysigt som möjligt när bella och theo kommer! 

Av Ellen Höög - 4 juli 2013 11:50

ännu en seg dag på jobbet men försöker hålla humöret uppe både för min egen skull och för theos och adams skull. ikväll ska jag och adde träffa theo och bella. vi ska kolla på film här, äta gott och bara ha det allmänt mysigt.

ha en toppendag finisar och låt inga idioter förstöra den för er!

Av Ellen Höög - 3 juli 2013 23:46

har haft jätteroligt med nicholas idag! efter några timmar singstar, två påsar popcorn, en halv juicetetra och en disneyfilm ska jag nu påbörja mission " sleep all alone", vi får se hur det går.
tur att how i met your mother finns i såna här lägen!! två arbetsdagar kvar på NSS, låt dom gå fort snälla.


Ovido - Quiz & Flashcards