ellenhoog

Alla inlägg under juli 2013

Av Ellen Höög - 1 juli 2013 19:10

sista måndagen avklarad på NSS, och faktiskt hittills den jobbigaste!
har kollat lite på how i met your mother med linda och nu när hon begett sig och adde är påväg hit
tänkte jag börja laga lite mat till oss. oh god vad det är skönt att bo ensam.
kan faktiskt inte längta mer tills dess än vad jag gör just nu!
alltså tänk er!? ett eget vardagsrum, ni kan bestämma tv-kanal 24/7 och behöver inte bry er om någon annan, ett eget kök där du får bestämma precis vad du vill äta, när du vill äta, om du vill äta? en egen dusch som du kan stå i hur länge som helst och skita i ifall det är flera som ska duscha innan skolan/jobbet varje dag?
enligt mig är det rena drömmen, en snygg, modern, grym lägenhet som bara är min, min, min.

men har bara ätit en Gorby's idag så är skithungrig, bäst jag sätter fart!

Ovido - Quiz & Flashcards