ellenhoog

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Ellen Höög - 4 december 2013 23:44

okej, imorgon gäller det.
imorgon är det allra sista dagen man får rösta så snäälla -  
hjälp mig att vinna äran att få representera Nynäshamn som årets Lucia. Det skulle betyda jättemycket för mig och jag är otroligt tacksam för varenda röst jag får!!

skicka bara ett sms med texten: nhp lucia 1
till: 72001

tack alla fina!




Av Ellen Höög - 4 december 2013 23:27

Gårdagens träningspass fokuserades på axlar, biceps och mage. 
Har sån fruktansvärd träningsvärk i magen så jag inte ens kan skratta ordentligt, jätte skönt!
Imorgon ska jag försöka mig på bara kondition, det kommer bli svettigt, jobbigt och jag är inte alls taggad men med tanke på den där endorfinkicken man får efter ett intesivt pass så kommer jag nog klara det galant!
Se till att göra någon nytta imorgon ni med, bara sex månader kvar tills det är sommar igen.



Av Ellen Höög - 4 december 2013 23:12

jag har haft fuuullt upp 24/7. jag hinner inte ens sova eller äta ordentligt.
det var precis en vecka sen jag skrev och trots att det hänt så mycket under den här veckan så har jag ingenting att skriva om?.. Idag tog jag sovmorgon från skolan för att missa matteprovet, kom till skolan vid tjugo i ett och var trots det helt slut. jag är så äckligt skoltrött.

mötte Bella på Ica när hon slutat och köpte en varsin Ben&Jerry's och cola och festade till det lite här hemma hos mig med "This Means War" och Paradise Hotel såklart. Nu ligger Bella i sin säng hemma hos mig och jag ligger här hemma helt ensam och tackar en gud jag inte tror på för Sex And The City som de senaste dagarna har gjort mina kvällar, hihi. Imorgon blir det sjukhuset och sen träffa Linda, på fredag ska jag ha utvecklingssamtal, träna, vara barnvakt någon timme och sedan träffa älsklingen. ha en toppen dag imorgon!!


Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards