ellenhoog

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Ellen Höög - 24 mars 2013 19:30

har packat ner lite kläder, smink och hårprodukter eftersom jag ska till mamma ikväll! hennes bröllopsklänning har tydligen kommit så ska dit och granska och bedömma! adde är påväg hit nu så han följer också med dit!
men FÖRST ica, jag bara måste ha godis nu. och juste, för er vetenskap så har jag inte vart godisfri en enda hel dag sen jag senast skrev att jag lovade att jag skulle sluta äta godis, ooops. tjarå


Av Ellen Höög - 24 mars 2013 19:22

kom hem med sista tåget inatt och hade varken ork eller lust att blogga! hade jättetrevligt hemma hos sebastian, hade vart trevligare med lite alkohol i blodet kanske men det är som det är och jag har faktiskt ingen lust att lägga ut pengar på alkohol to be honest just nu, konstigt jag vet. jag som slänger mina pengar i sjön alltid liksom. 

idag har jag jobbat, var barnvakt från klockan 10 till 17 och åt sedan där osv. 
hahahaha, spelar quizkampen mot calle (barnens pappa) och vi slog vad om att den som förlorade en hel runda skulle äta rå lök. (jag kan inte äta lök överhuvudtaget) så han låg uppe i sängen och spelade mot mig som var nere i vardagsrummet och när jag förlorade så hörde jag hur han hoppade upp för sängen och kutade ner mot vardagsrummet med en lök i största hugg. men smidig som man är lyckades jag finta mig av honom och låste in mig i badrummet där jag spenderade kanske 10 minuter tills han lovade att inte göra något, vad tror ni inte hände direkt när jag kom ut? klart han försökte trycka in löken i truten på mig.. men han lyckades inteee!!

Ovido - Quiz & Flashcards