ellenhoog

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Ellen Höög - 6 mars 2013 13:32

godmorgon! vilken skön känsla det var att få vakna i sin egna säng imorse utan slangar i armarna som ömmade och äckligt sjukhusvatten som serverades i äckliga plastmuggar.

igår fick jag äran att välja ifall jag ville bli hämtad o krya på mig hemma eller bo på sjukhuset.
svårt val? hah knappast, åkte hem nån timme senare efter det beskedet.
har legat o kollat på biggest loser.. det är nån ny vana jag har råkat aktivera. den vanan får mig att vilja sluta äta och börja träna järnet haha. får sån motivation av det, eller depression för att det finns möjlighet att bli så som dom är. har inte riktigt bestämt mig... samtidigt så tycker jag att det är så otroligt starkt av dem att kämpa på som de gör. aja, nog om biggest loser.

idag har jag inga planer.. därför planerar jag att ge er lite olika tips idag om allt möjligt. ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards