ellenhoog

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Ellen Höög - 19 mars 2013 20:13

sitter hör med olivolja i håret. tänkte att det var lika bra eftersom jag ändå bara sitter och väntar på addis.
ska väl tvätta ur det snart då jag haft det i typ 1½ timme nu och har ingen större lust att lägga mig i sängen med det.

imorgon börjar jag tidigt, 8:15 eftersom, egentligen 8:30 men duktig som jag är så drar jag dit en kvart tidigare för att se till så att allt låter bra till sångprovet jag har imorgon. resten av veckan har jag temadagar.
hur skönt som helst, sång från 10-14 och imorgon efter skolan ska jag med sara till sjukhuset och sedan upp till ishallen för att heja på världens sötaste lilla 2åring som har skridskouppvisning!

godnatt sen!!

Av Ellen Höög - 19 mars 2013 17:51

sitter o kollar på lite tips för hår och naglar, eftersom mitt hår blev så tunt efter mina extensions så letar jag efter ett schampoo och balsam som kan hjälpa mitt hår på något effektivt sätt.
har bestämt mig för att från och med idag sluta föna det och använda värmetänger då det är den största döden för ditt hår. har skrivit ner lite punkter på ett papper som jag ska tänka lite extra på.
kan lika gärna börja med en kamp för ett friskare hår samtidigt som jag börjar med att sluta äta socker.
varför inte liksom? here we go.

Av Ellen Höög - 19 mars 2013 16:27

haha måste bara erkänna för er att sockerlöftet jag lovade mig själv att hålla i söndags här på bloggen tyvärr bröts dagen efter.. haha jag suger... ett löfte som man lovar sig själv borde man ju iallafall kunna hålla tycker man.
men icke, och allt är nicholas fel. han köpte en fet jävla godispåse till mig som innehöll massa med djungelvrål.. min svagaste punkt! så ja, jag åt upp den.. delade med mig, men jag åt ändå utav den.. och idag så kom natha med en godispåse och en chokladkaka och jag hade inte ätit frukost så som plåster på såren tog jag några godisar... och nu har jag ätit godis IGEN. alltså jag hatar mig själv. NU är det nog med det här, frukt, bär, grönsöker och annat tråkigt är det som står på ellens meny från och med nu. och den här gången lovar jag inte bara mig själv utan er också, och ska ta mig fan hålla det. peace out. 

Av Ellen Höög - 19 mars 2013 16:12

kom hem från skolan för nån timme sen.
hahaha jag, nathalie och alice har fastnat för "The knife game" och våra händer är ju lagom fina kan jag ju säga..
hade historiaprov idag och det gick faktiskt väldigt bra med tanke på att jag inte ens pluggat till det eftersom jag spelat.. the knifegame.. hahaha hemskt beroende framkallande.. och för er som inte har någon koll på vad det är för skit, här är en video till er.



Ovido - Quiz & Flashcards