ellenhoog

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Ellen Höög - 12 mars 2013 21:38

har nyss varit ute o övningskört. övade lite på start o stopp med pappa på en väg som låg lite avskilt då jag har problem med att släppa kopplingen långsamt o gasa lite. men efter det fick jag ut o köra runt ringvägen och det gick faktiskt jättebra. fick lära mig allt som handlar om helljus och blinka osv.. mycket att hålla koll på..

första dagen i skolan idag o den gick relativt fort. fick ett jättefint armband av alice, natha, sara o emma bara för att jag legat på sjukhus + en hårfärg av alice.
det var jätteroligt att träffa alla igen, känns som det var år o dagar sen.
dock var det inte lika roligt att börja plugga igen, buhu.

igår spenderade jag hela dagen med linda. vi gjorde våfflor o låg o dega framför one tree hill, klockan 3 drog jag hem o pluggade lite o sen kom andreas.

imorgon börjar jag 8:15 men slutar 11 nånting men ska stanna kvar i skolan för att sjunga tre låtar till världens bästa nicholaaas. men nu ska jag kolla på one tree hill o invänta världens segaste pojkvän, puss på er.


Av Ellen Höög - 12 mars 2013 16:18

- om jag fick önska mig vad som helst skulle jag önska mig flera biljoner kronor för pengar löser aaaallt.

- jag har gått ner 9kg sen jag slutade spela fotboll o väger nu 55kg. 

- jag har en lista på vad jag ska hinna göra innan jag dör.

- jag har ett stort jävla F i matte.

- min allra bästavän heter Linda Larsson. hon är som en bror för mig.

- det första jag gör när jag kommer hem från skolan är att byta om.

- min största rädsla är hajar. 

- jag är den mest nyfiknaste människa jag vet.

Ovido - Quiz & Flashcards