ellenhoog

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Ellen Höög - 15 mars 2013 18:51

tröttnade lite på det dystra svarta så jag gjorde snabbt en ny ljusare design.
idag stannade jag hemma från skolan, jag vet. jag hatar mig själv för det.
jag har typ 30% frånvaro allt som allt och det är helt klart inte okej.
och anledningen var helt klart inte okej heller.. glömde ta med mig jeans
till andreas och vägrade gå till skolan i mjukisbyxor. shame on me.

vaknade tidigt och åt frukost med andreas sen gick vi en promenad och efter
det följde han mig till bussen som skulle ta mig hem.
jag klädde på mig ett par jeans och gick till kicks för att möta upp frida,
lämna hennes telefon och sedan käka lunch med henne.
det blev självklart inte som planerat... frida tog längre tid på sig än vad jag 
trodde hon skulle göra så jag kunde lika gärna hoppa in och jobba lite.
med mig hem fick jag även nagellack, sminksvampar, värmeskyddsspray och pennvässare.





Ovido - Quiz & Flashcards