ellenhoog

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen Höög - 1 mars 2013 19:52

nu blir det att pina i sig något att äta och sedan bege mig mot andreas.
det blir nog ingen ridning för mig imorgon. magvärken blir bara värre o värre.
från början kom den lite titt som tätt efter jag ätit pencelinet. nu har den hållt i sig i drygt fyra dagar, bara på höger sida av magen och jag kan inte äta, inte sova. jag kan förihelvete inte ens kissa för att det gör så jävla ont i magen. fuck my life. har ingen aning om vad det kan vara, mamma snackar någon gojja om blindtarmsinflammation, vilket jag hoppas starkt på att det inte är eftersom man isåfall måste operera bort den.
och jag finner ingenting positivt i det. 
- tar tid från skolan.
- gör ont.
- bo på sjukhus.
- inte kunna äta. (äcklig sjukhusmat)
- fuuuuuula ärr.

har nog med fula ärr på mig då jag redan har opererats två gånger. klarar fan inte av en tredje.


Av Ellen Höög - 1 mars 2013 18:37

tjabba! kom nyss hem från farsta. kostade på mig lite mer saker än vad jag räknat med så är kind of pank nu..
det gick väl på ett ungefär 1700:- vilket är ganska lite med tanke på det jag köpt men alldeles för mycket för vad min budget fick stå för. haha gör alltid av med för mycket.. men skönt är det iallafall och det är ändå bara saker som man måste ha hemma. speciellt justin bieber tröjan, elleeeeer..

Grå I ♥ Justin Bieber T-shirt.
Blå stickad 3-kvartströja med knappar på ryggen.
Vit 3-kvartsarmad tröja med spets på axlarna.
Rosa likadan 3-kvartsarmad tröja med spets på axlarna.
Svarta stretchiga träningsbyxor för skadade knän.
Svarta tights/leggings.
Svart tight basiclinne.
Vitt tight basiclinne.

Av Ellen Höög - 1 mars 2013 01:54

dags att säga godnatt till mina kik-kompisar och försöka duna in.
imorgon blir det shopping med storasyster och därefter ska jag hem till adde.
på lördag förmiddag blir det ridning och picknick och på kvällen ska jag jobba.
på söndag ska jag förhoppningsvis åka pulka, wie.

sovgott.

Av Ellen Höög - 1 mars 2013 01:32

alla justin biebers riktiga fans har säkert koll på att det är hans 19:års dag idag. festar till det lite genom att sätta på filmen Never Say Never och drar efterfesten på hans konsert senare i april. woopwoop

Av Ellen Höög - 1 mars 2013 01:10

same bed, but it feels just a little bigger now..
our song on the radio, but it don't sound the same..
when our friends talk about you all that it does is just tear me down,
cause my heart breaks a little when i hear your name.


too young, too dumb to realize,
that i should have bought you flowers and held your hand.
i should have gave you al lmy hours when i had the chance,
take you to every party cause all you wanted to do was dance.
well, now my baby is dancing, but she's dancing with another man.



Av Ellen Höög - 1 mars 2013 01:00

tänkte dra igenom en snabb parallell angående dagen.

jag vaknade fett tidigt. redan vid niotiden. och eftersom mitt jävla pencelin vägrar låta mig sova så lät jag adde sova vidare och gick upp och badade. klockan elva väckte jag honom då vi skulle käka frulle o sedan ta bussen hem till honom då vi skulle ta vara på dagen och faktiskt göra något. dagens plan var att rida och sedan gå en promenad och ha picknick. men det blev ändrade planer! adde tog bussen hem och linda kom hit, vi sjöng singstar och käkade gott och sedan drog vi o handlade för att lägga oss i hennes säng och kolla på de senaste vampire diaries-avsnitten.
o nu, tre avsnitt och en film senare, ligger linda och sover som en stucken gris och jag ligger hur pigg som helst.
waaah, vad gör man om man inte kan sova?...


Av Ellen Höög - 1 mars 2013 00:50

fredag... ännu en dag närmare skolstarten. jag vill inte. jag orkar inte och jag behöver inte.
jag vill inte plågas upp klockan 7 varje morgon för att gå till skolan. jag orkar inte med alla nationella prov, läxor, uppgifter och vanliga prov som väntar nu sista terminen av ettan. och jag behöver inte stressen som följer med därpå. 

jag brukade se fram emot fredagar förut. men de senaste skolveckorna har fått mig att hata helgen mer än vardagarna. det förväntas så mycket av oss ungdomar redan och proven och läxorna är som att strö salt över såren.
jag är så otroligt jävla trött på skolan och allt vad det innebär.

Ovido - Quiz & Flashcards