ellenhoog

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Ellen Höög - 9 maj 2013 20:27

- det finns ingen godare glass än Twister.
- jag ser fram emot att åka Eclipse på Grönalund i sommar.
- jag byter skola efter sommarlovet.
- jag har alldeles för höga krav på mig själv, alltid, när det gäller allt.
- jag har världens finaste vänner.
- jag är inte redo att ta sommarlov än.


Av Ellen Höög - 9 maj 2013 20:06

hade så fruktansvärt dåligt samvete för godiset jag ätit idag så gick ett varv och joggade ett till varv runt ringvägen. det är inte bra att jag äter sånt där. jag mår ändå bara skit resten av dagen. det är inte värt det.


Av Ellen Höög - 9 maj 2013 11:51

här hade man planerat att sola hela långhelgen så ska det regna redan första dagen. 
ber om ursäkt för den otroligt dåligt tagna bilden men här ser man i alla fall på ett ungefär hur mycket gårdagens sol tog!! ibland bara måste man älska mitt pigment.

Av Ellen Höög - 9 maj 2013 11:20

jag är i stort behov utav nya converse. sommarskor över huvudtaget egentligen.
jag vandrar omkring i mina skinnconverse och dör av värme, så varför inte köpa nya tänker ni säkert då?
o svaret på det är för att jag har sån jävla beslutsångest. låga? höga? kanske med platå? vita? färgade? 
wah, det finns för mycket att välja mellan. jag älskar höga converse, tycker det är snyggast men samtidigt blir det så fruktansvärt varmt nu på sommaren o de låga är fan inte så dumma de heller...
kanske blir ett par ballerina eller något bara för det. hah, kidding. 

Av Ellen Höög - 9 maj 2013 11:02

godmorgon! har precis lämnat sorunda o anlänt till nynäshamn där jag ska spendera resten av dagen med linda.
jag hade fullt upp igår o därmed blev det dåligt med inlägg.


jag o andreas vaknade runt halv nio tiden o eftersom vi visste att det skulle regna på kvällen så for vi upp då o solade från nio till klockan tre. däremellan hade vi vattenkrig, byggde träbåtar och blev attackerade av en tupp. sen gick vi upp o la oss, somnade till halv sex o sen åkte vi till donken med annica, melker o magdalena eftersom annika var så fruktansvärt sugen på det! sen for vi hem, kollade på The host o The house at the end of the street med melker o sen gick vi upp o la oss. 

Ovido - Quiz & Flashcards