ellenhoog

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Ellen Höög - 19 maj 2013 14:58

i fredags träffade jag kicki, hon kan alla trix o knep för att få mig att må bra i alla fall, skönt att hon finns annars vet jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen.
efter det åkte jag o linda till haninge o länna, efter många om o men kom vi hem med ett par rullgrillor till linda också som skulle invigas samma kväll förstås. vi invigde våra rullskridskor med tre varv runt ringvägen.

och nu blir det ännu några varv! 

Av Ellen Höög - 19 maj 2013 14:50

i fredags införskaffade jag mig min allra första långklänning.
i vanliga fall är klänningar inte riktigt min grej men jag har lovat mig själv att använda det mer i sommar då jag tycker att det är grymt fint! den här blir perfekt att ta på sig när man ska ut o grilla eller i mitt fall, när man ska till turkiet och vandra på stranden på kvällarna.

199:- Gina tricot
 

Ovido - Quiz & Flashcards