ellenhoog

Alla inlägg under maj 2013

Av Ellen Höög - 22 maj 2013 09:15

 

Av Ellen Höög - 21 maj 2013 23:33

ni kan börja förvänta er mer vältagna o finare bilder nu också eftersom en efterlängtad systemkamera äntligen är min. är så lycklig just nu känner jag. lycka går fan att köpa.

Av Ellen Höög - 21 maj 2013 23:28

efter att ha ätit gott kött o pratat med frida i ett antal timmar så känns det bra att veta att det nu väntar mycket sömn med lång sovmorgon imorgon, ett + är ju oxå att jag bara har en lektion och sen slutar jag efter det.
blir då raka vägen hem till andreas o pussa på honom, saknar honom som fan just nu trots att jag träffade honom i eftermiddags.. men först och främst, ett sex and the city-avsnitt!

Av Ellen Höög - 21 maj 2013 15:33

efter de här dagarna är mina fötter fulla med skavsår och blåmärken.
det tar tid att vänja in o anpassa rullskridskor, men det är sååå värt det.
man känner hur blickarna dras till en så fort man rullar förbi, och det är bara positiva reaktioner man får!
sen att typ 20 pers har frågat oss vart våra skydd är, är en annan femma.

Av Ellen Höög - 21 maj 2013 15:17

det är svårt att hinna blogga när jag bor hos andreas..
igår spenderades hela dagen i rullgrillor och sol. jag o linda åkte minst fyra timmar i våra rullskridskor o åkte till o med o hämtade min nya kamera med dem på.. livsfarliga.

idag har jag varit i skolan hade dock bara en halv lektion eftersom historialäraren var borta.. så nu har jag precis tillagat ett hyffsat nyttigt mellanmål/middag i väntan på att frida ska komma hem så jag kan prata lite vett i henne. ikväll drar jag tillbaka till adde o imorgon är det skola, förhoppningsvis är läraren borta då med så vi får sovmorgon!

Av Ellen Höög - 19 maj 2013 14:58

i fredags träffade jag kicki, hon kan alla trix o knep för att få mig att må bra i alla fall, skönt att hon finns annars vet jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen.
efter det åkte jag o linda till haninge o länna, efter många om o men kom vi hem med ett par rullgrillor till linda också som skulle invigas samma kväll förstås. vi invigde våra rullskridskor med tre varv runt ringvägen.

och nu blir det ännu några varv! 

Ovido - Quiz & Flashcards