ellenhoog

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Ellen Höög - 7 april 2013 22:23

ÄNTLIGEN KLAR. det kändes som en evighet att skriva ett tal på 4 minuter om jordens undergång och en powerpoint på fem bilder.. men äntligen är jag fri från det och förhoppningsvis blir det i alla fall ett E imorgon på provet.
ligger dock efter som fan i skolan nu, skulle egentligen jobbat ikapp nu på lovet men det gick ju lite sisådär.
nu ska jag tvätta ansiktet och sedan kolla på café bärs, sen ska jag fan gå o sova.

imorgon blir det en promenad till och från skolan. en promenad runt ringvägen och ett corepass på gymmet!
måste fan sätta fart nu, dessutom blir det ingen godistolerans och så ska det fanimig förbli. godnatt!!


du är min lycka 

Av Ellen Höög - 7 april 2013 15:09

okej, ord kan inte ens beskriva hur trött jag är på socker o allt vad det innebär. 
veckan har vart fartfylld o fullbokad.

i måndags var jag med bella o hade frukt&filmmys!

i tisdags tog jag bort o satte in en ny p-stav och var med sara. på kvällen lekte jag burken med massa kompisar och runt elva-tolv kom addde.

i onsdags var jag i ösmo och kollade på fotbollscup och efter den åkte jag till linda, vi var ute och senare hade vi twilightmaraton, eller ja vi skulle haft maraton med vi kollade bara på de tre bästa. sov där.

i torsdags var jag med martin hela dagen och byggde lite i hans hall och senare runt sju-tiden åkte jag till adde o åt o sov där.

i fredags solade jag o adde hela morgonen, hoppade studsmatta och sen åkte vi ut med fyrhjulingen, allting gick jättebra tills jag fick för mycket sladd på den o den voltade med mig o adde. sov hos adde.

i lördags vaknade vi tidigt och gick upp o sola, hoppade studsmatta och byggde fågelholk, sen åkte vi till nynäs med mammas cab och sen åkte vi tillbaka och red ut med addes mamma. senare på kvällen åkte allesammans till ica och köpte massa frukt och gjorde en jättegod fruktsallad sen somnade jag o adde som stockar klockan nio typ.

idag vaknade vi runt elva, åt frukost, gick ut och hoppa studsmatta och myste lite i solen, byggde klart fågelholken och sen kom mamma och danne och skjutsa hem mig. och nu sitter jag här och ska alldeles strax påbörja mitt nationella tal som ska vara klart imorgon.. heja mig..

Ovido - Quiz & Flashcards