ellenhoog

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Ellen Höög - 12 april 2013 13:18

Caviar Manicure har kommit ut med nagellack i form av pärlor, Caviar Pearls.
Själv har jag delade åsikter om det här då det går att få det hur fint som helst sålänge man gillar att 
hålla på och så länge man har gott om tid på sig. Annars kan jag tycka att det bara ser kladdigt och
klumpigt ut! Jag gillar den första minikyren här under! den är elegant, välgjord och väldigt snygg!
den andra tycker jag är fin, men jag själv tycker det är finare när man har fyra naglar i en vanlig färg
och en nagel med pärlor i så fall, det där blir för mycket för min del!

_(kgrhqf_!i0fbzvdtmnwbqf8quhvpg__60_12_largeTumblr_mjrbnigyc71qh5pxko1_500_large

Av Ellen Höög - 12 april 2013 11:21

kvällen kunde inte slutat värre än den gjorde. 
och dagen kunde nog inte börjat mycket värre heller.. pappa ringde och väckte mig klockan nio?!
och självklart kunde jag inte somna om.
orkar inte vara två timmar i skolan idag så jag går dit om sisådär 30 minuter, hämtar mina grejer och pluggar vidare hemma. sitter just nu och kollar på klipp från hem till midgård! haha älskar programmet!
har ni inte sett det så rekomenderar jag det!!


TA ER TIDEN ATT KOLLA PÅ DET HÄR: 

Ovido - Quiz & Flashcards