ellenhoog

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Ellen Höög - 21 april 2013 23:15

 

Av Ellen Höög - 21 april 2013 19:51

hammarby vann med 2-1 och det firades genom att gå ut och spela fotboll med adde, lillebror och lillebrors tre kompisar. så där förbrändes min mat jag ätit.. fuck, det här går inge bra.
har sammanlagt tränat bort 1300 kcal idag, vilket betyder att jag endast har 14 kcal i mig just nu..
det kommer inte gå bra om det fortsätter såhär!

menmen, imorgon är det skola! efter skolan ska jag dra till centrum och hämta min bikini och köpa blommor till andreas mamma eftersom hon fyllde år i lördags. sen tar jag bussen till andreas och äter och sover där!
men självklart blir det en promenad till och från skolan innan det där!


Av Ellen Höög - 21 april 2013 16:24

det blev 90 minuters tennis istället. jag som var orolig för min kaloririka frukost.. pfft, ligger -535 nu... har sammanlagt bränt 975 kalorier idag och klockan är bara halv fem! hinner nog ett till varv runt ringvägen ikväll, hihi! meeen nu ska jag äta en god efterlängtad jävla middag. kött, pommes o bea framför Hammarby-Örebro! fuck att colan är slut.


Av Ellen Höög - 21 april 2013 13:27

ett varv runt ringvägen avklarat, nu blir det en timmes tennis! 


Av Ellen Höög - 21 april 2013 11:16

Av Ellen Höög - 21 april 2013 11:14

godmorgon! har nyss ätit frukost! två rostade mackor med skinka o tomat, ett glas smoothie o en halv grapefrukt och jag är uppe i 324 kcal redan.. igår bestod min frukost av 67 kcal, vilket är på tok för lite men i alla fall..
straffar mig själv genom att dra ut och springa runt ringvägen och hoppas på att jag i alla fall bränt hälften när jag kommit tillbaka. 

Ovido - Quiz & Flashcards