ellenhoog

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Ellen Höög - 15 april 2013 22:14

step-passet kändes konstigt nog ännu jobbigare idag än i torsdags? men jag klarade mig igenom det och ser fram emot morgondagens träning! hoppas på sol så jag kan ta en promenad till skolan.
efter skolan ska jag vara med linda. vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något roligt blir det alltid!


den här veckan planerades ju att bli läxfri, men icke. det blir aldrig som man tänkt sig.
- Har en sammanfattning att skriva om Twilight New Moon boken på engelska.
- En faktatext att skriva om Josef Mengele till historian.
- Uppgifter x2 på samhällskunskapen.
- Ett engelskatal att hålla muntligt om Stephenie Meyer.
- En inlämning till idrotten om social träning. 


sova, skola, äta, träna, plugga, sova, skola.....
whey, ser fram emot den här veckan skitmycket. fast ne.


 

Av Ellen Höög - 15 april 2013 16:45

Av Ellen Höög - 15 april 2013 16:32

det var äckligt svårt att komma upp från sängen imorse trots att jag somnade tidigt igårkväll och hade sovmorgon imorse! men upp kom jag och tog bussen till skolan då det regnade. skolan bestod mestadels av pingis och mer har jag inte att säga förutom att vi tjejer börjar bli jävligt grymma på den fronten!

beställde alldeles nyss hem en bikini! superglad över att jag hittat en bikini så pass tidigt i år, förra året köpte jag en i slutet av juni i spanien! och den är man rätt lagom trött på!

nu inväntar jag mat och efter det är det träning på schemat med natha, alice o sara! sen är det hem och lägga sig tror jag! addis kommer hit och myser o då är det rätt passande med en sovmorgon till halv elva imorgonbitti!


Ovido - Quiz & Flashcards