ellenhoog

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Ellen Höög - 20 april 2013 21:55

trött på allt o alla, o med det säger jag godnatt.

Av Ellen Höög - 20 april 2013 21:20

Av Ellen Höög - 20 april 2013 21:04

loggade alldeles nyss in på schoolsoft och lyckan steg när jag såg mitt C jag fått på svenska nationella talet!
dock försvann lyckan lika fort när jag la märke till att jag sammanlagt har 23,3% frånvaro i skolan. skäms.


Av Ellen Höög - 20 april 2013 20:47

Köpt ett nytt fint nagellack från kicks egna märke idag!

Av Ellen Höög - 20 april 2013 15:04

Av Ellen Höög - 20 april 2013 14:36

blev inte mycket skrivande igår eftersom jag bara var hemma någon timme innan jag åkte iväg på systerkväll hemma hos frida med två av mina äldre systrar, sanne o frida! Det blev en spakväll med ansiktsmasker för över 500:- och en skräckfilm på det!
House at the end of the street. Tog ett tag innan man fick grepp om filmen men förövrigt var den riktigt bra!
sanne drog runt tolv direkt efter filmen men jag sov kvar o satt uppe med frida till tre nästan sen somnade vi.

idag har jag jobbat från klockan åtta och blir fri klockan fyra eller fem. eller fri o fri.. vet inte ens om jag kan kalla det jobb att mysa med dom här sötnosarna!


Ovido - Quiz & Flashcards