ellenhoog

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Ellen Höög - 9 april 2013 20:35

har nyss tryckt i mig en hamburgare, blä. 
eftermiddagen spenderades med linda, vi sprang runt i centrum o delade ut mitt cv och sen drog vi hem till mig och åt flingor, kolla på tv och mobbade varandra över facebook.

passade på att lägga lite nytt nagellack nu på kvällskvisten innan andreas anländer.
nu slängde jag ju på manikyren väääldigt slarvigt så det är inte speciellt rakt och välgjort men eftersom jag gjorde det på två minuter på varje hand så kunde resultatet blivit mycket värre.
otroligt vad vita toppar och ett top coat kan göra!


Av Ellen Höög - 9 april 2013 12:34

okej det här är illa.. har suttit här sen klockan 9:30 i hopp om att börja plugga, nu är det fyra timmar senare och jag har inte ens öppnat mitt häfte. fuck de här, nu ska jag fixa mig iordning och möta linda.


Av Ellen Höög - 9 april 2013 10:58

sitter o knaprar på 2 knäckebröd med ost och tomat på +ett glas med D-vitamin och ett glas vatten.
hoppade skolan idag för att jobba hemifrån så ska alldeles strax börja jobba lite med samhälle som jag ligger typ 1 år efter med.. och sen ska jag börja på historian där jag skriver om Josef Mengele, en riktigt ruggig typ.


så svårt att komma igång med skrivandet bara eftersom det finns så många fina kläder på nelly.com just nu
och jag är i stort behov utav en gullig/fin vit/ljusrosa klänning till bröllopet jag ska på om några månader.
har lagt massa kläder och skor i shoppingbagen på massa med hemsidor, får invänta nästa studiebidrag som kommer om sisådär 10 dagar. en evighet tills dess dock.



båda klänningarna är från nelly. klicka på bilderna för att komma dit.



Ovido - Quiz & Flashcards