ellenhoog

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen Höög - 20 april 2013 15:04

Av Ellen Höög - 20 april 2013 14:36

blev inte mycket skrivande igår eftersom jag bara var hemma någon timme innan jag åkte iväg på systerkväll hemma hos frida med två av mina äldre systrar, sanne o frida! Det blev en spakväll med ansiktsmasker för över 500:- och en skräckfilm på det!
House at the end of the street. Tog ett tag innan man fick grepp om filmen men förövrigt var den riktigt bra!
sanne drog runt tolv direkt efter filmen men jag sov kvar o satt uppe med frida till tre nästan sen somnade vi.

idag har jag jobbat från klockan åtta och blir fri klockan fyra eller fem. eller fri o fri.. vet inte ens om jag kan kalla det jobb att mysa med dom här sötnosarna!


Av Ellen Höög - 19 april 2013 12:34

this morning, you wake, a sun ray hits you face, smeard makeup as we lay in the wake of destruction.
hush baby, speak softly. tell me you're awfully sorry that you pushed me into the coffetable last night, 
so i can push you off me. try to touch me so i can scream at you not to touch me.
run out the room and i'll follow you like a lost puppy. baby without you i'm nothing, im so lost. 
hug me, than tell me how ugly i am but that you'll always love me. 
then after that, shove me. in the aftermath of the destructive path that we're on, two psychopats,
but we know that how many knives we put in each other's backs that we'll have each others backs.
'cause we're that lucky together, we move mountais, let's not make mountains out of molehills.
you hit me twice, yeah but who's countin'? i may hit you three times, i'm startin lose count.
but togehter we'll live forever, we found the youth fountain.
our love is crazy, we're nuts, but i refuse counsellin'.
this house is too huge, if you move out i'll burn all two thousand.
square feet of it to the ground, ain't shit you can do about it.
'cause with you i'm in my fuckin' mind, without you i'm out it.

 

Av Ellen Höög - 18 april 2013 12:32

- jag tycker att vatten är bland det äckligaste som finns att dricka.
- jag har en plan om hur hela min framtid ska se ut in i minsta detalj.
- jag gillar nästan ingen slags mat.

- jag får dåligt samvete om jag äter utan att träna.
- jag kan snart alla justin bieber låtar som finns.
- Jag älskar Westlife och Backstreet Boys!
- Jag älskar Coca Cola, men envisar mig själv med att dricka Coca Cola Zero/Light.
- Jag tycker att det är mysigt när det regnar.

Av Ellen Höög - 18 april 2013 11:36

vet ni? på senaste tiden har jag börjat räkna kalorier.
ni kanske redan vet att man ska äta 1200 kalorier om dagen men de flesta överskrider det! och då snackar vi inte med några kalorier utan det kan vara dubbelt så mycket! och DÄRFÖR har jag börjat räkna kalorier.
inte för att hålla mig under 1200 kcal om dagen utan för att äta i alla fall runt där någonstans eftersom vi faktiskt inte behöver mer. och nu när jag endast äter så mycket kalorier som jag behöver så tar verkligen träningen ännu mer! har funderat på att dra ned på kolhydrater många gånger men det är ju helt omöjligt eftersom jag älskar pasta, pommes, mackor osv! det här är faktiskt ett väldigt enkelt sätt att hålla koll på din vikt!


min frukost var:
2 vetebröd = 180 kcal.
4 skink-skivor = 20 kcal.
140g drickyoghurt = 99 kcal.
2,5 dl vatten = 0 kcal.


sen sprang jag ut och joggade = -236 kcal


och nu äter jag ett paket nudlar= 100 kcal!


så idag har jag hittills ätit 164 kcal! alltså har jag 1046 kcal kvar att äta!

Av Ellen Höög - 18 april 2013 10:38

måndag: skola, samtal med syv, step-pass.
tisdag: skola, linda.
onsdag: skola, iw-pass, adde.
torsdag: hemma, joggingrunda, plugga, adde.
fredag: skola, träna, eventuellt träffa natha, systerkväll med frida.
lördag: träna, adde.
söndag: träna, plugga.

Av Ellen Höög - 18 april 2013 08:45

trotsade vädret och drog ut på en joggingrunda såhär på morgonkvisten!

Ovido - Quiz & Flashcards