ellenhoog

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen Höög - 14 april 2013 14:36

idag är det plugg som står på schemat! har massa inlämningar som ska göras o skickas in o med tanke på mitt träningsschema nästa vecka så har jag inte tid för plugg då. måste kötta nu. buhu.


Av Ellen Höög - 14 april 2013 14:32

efter många om och men så lyckades vi äntligen.


Av Ellen Höög - 14 april 2013 14:24

var ensam hemma igårkväll så passade på att bjuda över några kompisar på en singstarkväll!
kvällen slutade typ halv tre inatt så jag är rätt lagom trött i halsen idag.




Av Ellen Höög - 14 april 2013 13:31


Det finns hur många sätt som helst att fila dina naglar på o inget utseende är fel.
själv tycker jag att 3, 4, 5 o 6 är de finaste.
på lösnaglar föredrar jag mest 3an och 5an, och på naturliga 4an och 6an.
men senaste tiden har jag börjat fila mina naglar med "kantig" form (3:an, 5:an) och jag tycker det ser
mer elegant och välgjort ut när man väl lägger på lacket man vill ha! prova er fram o se vad ni tycker!


Av Ellen Höög - 13 april 2013 18:04

gårdagen spenderades med linda! vi hängde härhemma med calle, ludde o moa och sen fick vi skjuts till ica där vi handlade lite gott och sen hem till linda där vi kollade på När lammen tystnar.
vi somnade runt fyra inatt men vaknade runt tio imorse och det första vi gjorde var att lägga oss i soffan o kolla på Taken och Taken 2. sen kom pappa och hämta mig.

nu har jag klippt mammas och dannes hår som tack för de jättefina sportbh:arna mamma köpt till mig!
en vit och en skrikrosa! älskar dom! nu ska jag kolla efter lite kläder på internet och sen hoppa in i duschen.
ikväll ska jag va med linda o vi har ingen aning om vilka av våra planer vi ska följa! 


Av Ellen Höög - 12 april 2013 13:18

Caviar Manicure har kommit ut med nagellack i form av pärlor, Caviar Pearls.
Själv har jag delade åsikter om det här då det går att få det hur fint som helst sålänge man gillar att 
hålla på och så länge man har gott om tid på sig. Annars kan jag tycka att det bara ser kladdigt och
klumpigt ut! Jag gillar den första minikyren här under! den är elegant, välgjord och väldigt snygg!
den andra tycker jag är fin, men jag själv tycker det är finare när man har fyra naglar i en vanlig färg
och en nagel med pärlor i så fall, det där blir för mycket för min del!

_(kgrhqf_!i0fbzvdtmnwbqf8quhvpg__60_12_largeTumblr_mjrbnigyc71qh5pxko1_500_large

Ovido - Quiz & Flashcards