ellenhoog

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen Höög - 2 april 2013 21:39

har färgat håret nu, gillar färgen men dock är det lite lila toner i den så får försöka fixa till det imorgon.
nu blir det burken med några, ska alldeles strax springa ut och senare ikväll runt halv tolv kommer addepadde
för att mysa och sova med mig! imorgon blir det en heldag med linda!


Av Ellen Höög - 2 april 2013 17:07

Av Ellen Höög - 2 april 2013 16:24

man kan inget annat än att älska honom och hans röst, helt sjukt. 

Av Ellen Höög - 2 april 2013 16:16

har suttit i solen i en halvtimme o har redan fått en rand efter bh:n, ibland bara måste man älska mitt cp-pigment.
har tagit en bild men den vägrar ju att läggas över till dropbox så tyvärr får ni inte ta del av den.
men det börjar ömma lite i armen nu efter p-staven så ska ta det lite lugnt innan jag ska dra mig mot frida för att färga o slinga håret. ikväll åker jag till andreas, imorgonbitti ska jag till ösmo med linda o natha och efter det umgås med linda och på torsdag ska jag träffa martin. på fredag och lördag ska jag vara med andreas och på söndag MÅSTE jag skriva mitt svenska nationella tal annars ligger jag jävligt risigt till.. ciao!



Av Ellen Höög - 2 april 2013 15:54

har gjort lite ärenden i centrum. har inte ens vart hemma sammanlagt 3 timmar från det att jag vaknade.
det gick bra att sätta i p-staven. fuck va ont det gjorde men fuck va fort det gick. dock så påstod hon att jag hade för lite vätska i kroppen så min hud var typ som gummi när hon skulle skära i den? 
har ett stort glas vatten framför mig nu bara för det, haha..


efter sjukhuset rände jag o sara runt i centrum o kolla kläder osv. hon köpte en jättefin tröja o jag köpte två hårfärger så jag blir klar med den här skiten snart.. uuäääk. trött på det.
sen hämtade mamma mig för hon, danne, sanne, lillebror o jag skulle tydligen käka på thai men var mättare än jag trodde så lämnade mer än hälften av maten.. lyckas alltid bli så när jag ska äta ute.

Av Ellen Höög - 2 april 2013 00:09

det enda jag hunnit med idag är att övningsköra och träffat bella!
vi var väldigt uttråkade o "lite" sugna på frukt så vi drog ner till konsum.
efter många om o men fick vi med oss 9 olika frukter o typ 3 av varje sort + en cola.
SMAKA ALDRIG PAPAYA, ÄCKLIGASTE JAG VARIT MED OM. bajs rakt igenom.
när vi kom hem skar vi upp allting o satte på Djävulen bär prada sen efter mycket fruktätande, snackade och skrattande tog jag beslutet att gå hem eftersom en tung dag väntar imorgon.
klockan elva ska jag vara på sjukhuset med sara o mamma för att ta ut min p-stav och sätta i en ny. wäää..

Ovido - Quiz & Flashcards