ellenhoog

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Ellen Höög - 15 januari 2013 21:22

sitter i mitt rum måttligt arg. hahaha hur längesen var det jag skrev ett glatt inlägg? 
människor är konstiga, jag hatar människor. människor gör ont.
känns verkligen som att det är fel dag.
hade världens roligaste dag igår, haha kände mig fett hög på livet typ. satt o garva till jag började gråta o snackade så mycket på lektionerna så matteläraren vägrade hjälpa mig trots att det var 40 minuter kvar av lektionen.. 
hade världens diskussion med sara, gustav, emma, aran, eric, clara o michelle om fisk och sånt från havet eftersom jag inte äter någonting som kommer från havet.
- ellen jobba nu!! (läraren)
- men tommy, äter du fisk? (ellen)
- ja det gör jag. kan du vara snäll o va tyst nu?
- men jag förstår inte det här.. kan du hjälpa mig?
- nej... det är hopplöst att hjälpa dig, om 30 sekunder kommer du sitta här o snacka om fiskar igen.. 
- men hörrö? jag äter omega3 faktiskt?

han ansåg alltså att jag var en loser. en nolla. helt oanvändbar. en döskalle helt enkelt.

idag firade vi aran som egentligen fyller år på torsdag genom att käka ph, nyttig som man blivit (hähä) tog jag en kebabrulle o skippade pompan som man får till kebabtallriken. vi hade sovmorgon till 12:50 o sen engelska o historia o slutade 15:30. efter det drog jag hem, umgicks lite med linda o åkte o träna med sara.

imorgon blir det begravning o sen kommer linda hem till mig med förhoppningsvis choklad. eller chips. eller något annat onyttit att tröstäta sig med. 

har tänkt mig att försöka bli blond igen btw.. fast på ett lite bättre sätt en sist!
 


Tidigare månad - Senare månad

Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards